استاندار خوزستان گفت: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر باید مبتنی بر فرهنگ بومی استان خوزستان و با استفاده از گروه‌های هدف و به دور از کارهای صوری و تبلیغاتی انجام شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 28 May 2023

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که امروز یکشنبه برگزار شد، با تاکید بر پیشگیری از بازگشت مجدد بهبودیافتگان به اعتیاد از طریق مطالعه و بررسی بسترهایی که موجب بازگشت آلودگی افراد به مواد مخدر می‌شود، گفت: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر باید مبتنی بر فرهنگ بومی استان خوزستان و با استفاده از گروه‌های هدف و به دور از کارهای صوری و تبلیغاتی انجام شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاک‌سازی محلات آلوده باید به گونه‌ای که برای مردم محسوس باشد، انجام شود.

حسینی محراب گفت: دستگاه‌های مختلف ذیربط نیز در کنار وظایف ذاتی خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر مشارکت موثر و مستمری داشته باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با کار علمی و مشارکت جمعی می‌توان اعتیاد به مواد مخدر را تا حد زیادی ریشه‌کن کرد، گفت: نیروهایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند باید به صورت تخصصی آموزش ببیند تا فعالیت‌های آن‌ها تاثیرگذاری بهتری داشته باشد.

هفته مبارزه با مواد مخدر همزمان با روز جهانی آن (۲۶ ژوئن، ۵ تیرماه)، از اول تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار