مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛ از هماهنگی با فروشگاه های بزرگ استان، شرکت های psp و دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی خبر داد و بر تجهیز فروشگاه ها به ویژه تعاونی ها برای استفاده مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی در تامین ۱۰ قلم کالای اساسی خانوارها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 28 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مختار احمدی» روز یکشنبه در جلسه با مدیران فروشگاه ها و شرکت های Psp؛ به تشکیل قرارگاه کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه اشاره کرد افزود: این قرارگاه به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید « محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه مبنی بر پشتیبانی تمام دستگاه های اجرایی و اصناف در تجهیزات پایانه های فروشگاهی در استان تشکیل شده است.

وی همچنین گفت: قرارگاه کالابرگ الکترونیکی در همه شهرستان های استان به صورت مستقل به ریاست فرمانداران راه اندازی شده است و برای مشارکت فروشگاه های بزرگ کلاس های آموزشی برگزار شده تا شرایط و مقدمات بهره مندی همه در استفاده از یارانه حمایتی دولت در تهیه ارزاق ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار فراهم شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توضیح داد: رویه بر این قرار است؛ فرمانداران و نمایندگان دستگاه های اجرایی، برای استفاده مردم از یارانه حمایتی تامین ۱۰ قلم از کالاهای اساسی در حوزه اختیارات خود را پیگیری کنند.

اقلام پروتئینی به ۱۰ کالای اساسی کالابرگ الکترونیکی اضافه شده است

احمدی در بخش دیگر از سخنان خود؛ گفت: مقرر شده اقلام جدید پروتئینی مانند ماهی و حبوبات نیز به لیست ۱۰ قلم کالای اساسی؛ شیر، پنیر سفید، ماست کم‌چرب، مرغ ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج اضافه شود.

وی بیان داشت: سرپرست خانوارها می توانند از طریق اپلیکیشن "شما" ریز تراکنش‌های خرید خود را از کالابرگ مشاهده کنند.

این مقام مسئول همچنین از صاحبان فروشگاه‌های استان کرمانشاه خواست برای پیوستن به طرح کالابرگ الکترونیکی نرم افزار "شما" ( شبکه ملی اعتبار) را از طریق نرم‌افزارهای بازار، مایکت یا سایت فارا به نشانی https://sfara.ir/ دانلود کرده و فروشگاه خود را در این طرح ثبت کنند تا فهرست فروشگاهی متقاضی در اختیار شرکت های پرداخت قرار گیرد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار