همایش حکمرانی متعالی، چالش‌ها و الزامات، ۱۷ خردادماه جاری در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 27 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در جلسه کمیته علمی و اجرایی همایش حکمرانی متعالی در استان، درخصوص چگونگی برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در این جلسه با بیان اینکه استان مرکزی جزو استان‌های برتری است که نشست‌های تخصصی خوبی را در این زمینه برگزار کرده است، گفت: دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی، ۲۲ خردادماه در تهران برگزار خواهد شد که در همین راستا، همایش حکمرانی متعالی، چالش‌ها و الزامات در استان قبل از همایش ملی برگزار خواهیم کرد.
ال یاسین بابیان اینکه محور‌های اصلی همایش را مبتنی بر سابقه علمی، پژوهشی و صنعتی استان در نظر گرفتیم افزود: مقالات که در استان مطرح شده مقالات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف هم در دانشگاه‌ها و هم در حوزه‌های علمی و خود کسانی که صاحبنظر بودند، ارائه دادند.
او با توجه به اینکه موضوع‌ی که مدنظر دولت سیزدهم و استاندار است موضوع مسئله محوری و نتیجه گرایی است که تلای داریم که اولویت‌هایی که در است هست با این موضوع پیگیری و به نحو احسن حل شود و مواردی که نیاز به قانون دارد، پیگیری شود و به نحو احسن حل شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی درادامه گفت: مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف در استان بوده در قالب نشست‌ها پیگیری شده و در جلسه نهایی مطرح و پیگیری خواهد شد. آل یاسین افزود: استقرار دبیرخانه دائمی در استان را از مصوبات مهم این جلسه عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش به معنی اتمام کار همایش حکمرانی نیست بلکه با توجه به ظرفیت‌های استان شروعی در همه عرصه‌های مختلف فکری، علمی، فرهنگی و ... است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار