استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه ۱۴۵ واحد مسکن در بافق تحویل متقاضیان شد از رفع مشکل زمین نهضت ملی مسکن در بافق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 26 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،  مهران فاطمی در حاشیه سفر به شهرستان بافق و کلنگ‌زنی طرح‌های نهضت ملی مسکن این شهر اظهار داشت: تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان یزد با جدیت در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق، الان 145 واحد از طرح اقدام ملی مسکن تا مرحله سفت‌کاری انجام شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

استاندار یزد ادامه داد: خدمات مورد نیاز این واحدها از جمله آب، برق و گاز برای تمامی این واحدها تامین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فاطمی با تاکید بر اینکه یک هزار و 155 نفر متقاضی تایید نهایی شده در شهرستان بافق داریم گفت: مشکلی در زمینه تامین زمین مورد نیاز برای ساخت این واحدها وجود داشت که بحمدالله این مشکل هم با پیگیری‌های صورت گرفته برطرف شده است.

وی گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بافق یک سایت 40 هکتاری و یک سایت 100 هکتاری در نظر گرفته شده تا مشکل فعلی را برطرف کند.

استاندار یزد متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان بافق را 250 متر دانست و افزود: این واحدها با مبلغ وام 550 میلیون تومانی شروع می‌‌شود و امید داریم به زودی آماده‌سازی زمین انجام شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ساخت به مرحله اجرا وارد شود؛ برنامه ما این است که بتوانیم تا آخر سال این واحدها را به صورت نیمه‌ساز تحویل مردم دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار