نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: محرومیت کنونی در استان کرمانشاه ناشی از تقسیم ناعادلانه منابع کشور است که باید برطرف شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 25 May 2023

 

رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت الاسلام محمود محمدی عراقی در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که عصر امروز (پنجشنبه) در شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار کرد: بهداشت و درمان در بین وظایف حاکمیتی جایگاه بسیار مهمی دارد و به نوعی پایه برای پیشرفت کشور است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی برای بهداشت و درمان سرمایه‌گذاری شده و علم پزشکی پیشرفته است، باید از این مزیت بهره بگیریم، تخصص پزشکی در کشور می‌تواند منجر به به حل مشکلات اقتصادی و معیشت شود و این استان با استفاده از مزایایی از جمله اساتید برجسته و پزشکان خوب، ارزآوری داشته و قطب درمان منطقه شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه در حوزه بهداشت و درمان باید به سمت خودکفایی و جذب منابع غیر دولتی از جمله جذب منابع از سوی خیرین سلامت پیش برویم، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه از همه جهات حق مردم به دلیل نقششان در انقلاب و دفاع مقدس بیش از این است و باید به عنوان مسئولین اذعان کنیم با وجود تلاش‌ها دچار عقب‌ماندگی هستیم.

حجت‌الاسلام عراقی تاکید کرد: منابع کشور عادلانه تقسیم نشده و استان کرمانشاه از این نظر دچار محرومیت است پس باید تلاش خود را در راستای برقراری عدالت و تخصیص و جذب اعتبارات تصویب شده به کار بگیریم.

وی با اشاره به انتخاب شهرستان کنگاور به عنوان اولین شهرستان استان برای اجرای طرح پزشک خانواده، عنوان کرد: شهرستان کنگاور به لحاظ موقعیت جغرافیایی در بین شهرستان‌های مختلف قرار گرفته و می‌تواند قطب درمان شود، تقویت کنگاور پاسخگوی نیاز‌های چند شهر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار