استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: امیدواری و امیدآفرینی واقع بینانه از ضرورت‌های جامعه امروز ما است.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 24 May 2023

رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدطیب صحرایی در همایش هم اندیشی و معرفی روابط عمومی‌های برتر استان کرمانشاه که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: چگونگی اجرای مسئولیت بین افراد دارای مسئولیت مشترک، تمایز ایجاد می‌کند، یکی از وظایف روابط عمومی‌ها به کارگیری تلاش برای برجسته‌سازی فعالیت سازمان است، اما زاویه دیگری هم وجود دارد.

وی افزود: زاویه دیگر فعالیت روابط عمومی این است که در زندگی و کار به دنبال حقیقت باشد و به نوعی یکی از سختی کار روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها و خبرنگاران انتخاب بین مرز حقیقت است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی یک سازمان باید آینه دوطرفه و چشم بینا و گوش شنوا و مشاور امین سازمان خود باشد، تصریح کرد: به این معنا که اگر سازمان به ناصواب تصمیمی را اتخاذ کند روابط عمومی یکی از امین‌ترین مشاورین باشد و به تدریج به بهبود کیفیت، راه و سیاستگذاری سازمان خود کمک کند، این یک رسالت بزرگ برای روابط عمومی‌ها است که به رشد و تعالی و معرفی فعالیت‌های سازمان کمک می‌کند.

وی جایگاه روابط عمومی را از منظر اسلامی و دینی بسیار ارزنده دانست و ضمن تاکید بر مراقبت و بهره‌وری از این جایگاه، گفت: تلاش ما برای نشان دادن نقاط خلا، غفلت‌ها و آسیب‌ها یک مساله کاملا ضروری در جامعه است، اما اگر می‌خواهیم از این شرایط پلی برای یک حرکت بسازیم نیازمند سبک متفاوتی هستیم که مسائل را در کنار هم قرار دهد.

وی گفت: در فضای جمهوری اسلامی ایران و در فضای استان کرمانشاه مشکلاتی می‌بینیم و از آن‌ها رنج می‌بریم، اما دو راه پیش روی ما وجود دارد اول اینکه دچار یک فرورفت شویم و به یک خودخوری جمعی دامن زده و روز به روز به قهقرا برویم و جامعه دچار بی انگیزگی، رخوت و رکود و قهقرا شود و یا اینکه طرح مشکلات با نگاه درمانی باشد.

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت: در عین ریزبینی و نکته سنجی درباره اشکالات، جامعه را از انگیزه و توان و انرژی و امید برای حرکت سرشار کنید چرا که جامعه ما به یک امیدواری واقع بینانه نیاز دارد.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه فرمودند: نخستین توصیه من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است بدون این کلید اساسی همه قفل‌ها هیچ گامی نمی‌توان برداشت، در خود و دیگران نهال امید بکارید و آینده را پرورش دهید، این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شماست و در ادامه این فرمایش، رهبری تاکید می‌کنند من شما را از امید واهی پرهیز می‌دهم.

صحرایی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در روند رو به رشد کرمانشاه بسیار فعال و در فضای رشد و تعالی مادی و معنوی استان کرمانشاه بسیار اثرگذار باشند، این خدمت ارزشمندی به مردم استان کرمانشاه است و امیدوارم با همراهی و هم‌افزایی جمعی به مردم این خطه کمک کنیم.

وی بیان کرد: در مجموعه استان کار‌های خوبی در حال شکل‌گیری است، زحمات گذشتگان را ارج می‌نهیم، اما شتاب قابل قبولی وجود دارد و امیدواریم سازمان‌های مختلف در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

گفتنی است در این نشست از حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افشین شورچه مدیر روابط عمومی جهادکشاورزی، رضا شیرزادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، سجاد سلیمانی مدیر روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، حامد دمیاد مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهاد الیاس پور مدیر روابط عمومی شرکت گاز، حسین مسکنه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک کرمانشاه، ایوب محمدی مدیر روابط عمومی هلال احمر، معصومه شاکری مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی، معین یزدانی مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه، فرشید صالحی مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی و امیر دولتشاهی مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه بعنوان روابط عمومی‌های برتر استان تجلیل شد.

همچنین از سلطانمراد شهبازپور مدیر روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیر شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار