مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه پس از انتخاب کرمانشاه به عنوان پارک لجستیک آمایش ملی ایران از انتخاب گمرک پرویز خان به عنوان شهر لجستیک مرزی در آمایش بین المللی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 23 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر عباس زاده مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به تأثیر اتمام طرح ریلی بر توسعه صادرات استان کرمانشاه، گفت : در طرح آمایش ملی ایران یازده شهر به عنوان لجستیک انتخاب شده که استان کرمانشاه با عنوان پارک لجستیک در توسعه تجارت بین الملل و توسعه استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: طرح پارک لجستیک در شهر‌هایی اجرایی و عملیاتی است که خطوط ریلی داشته و در واقع این طرح با توسعه شبکه ریلی رابطه مستقیم داشته و به عنوان پتانسیل‌های استان مورد نظر خواهد بود.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: به انتخاب گمرک پرویزخان به عنوان یک شهر لجستیک مرزی در آمایش بین المللی اشاره و عنوان کرد: علاوه بر همکاری بخش دولتی از بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در این طرح دعوت می‌شود.

عباس زاده ادامه داد: سرمایه گذاری در این طرح وضعیت بهتری برای پیشرفت و تبدیل کرمانشاه به «هاب لجستیک» فراهم خواهد کرد و سود دهی سرمایه گذاری در این طرح به گونه‌ای پیش بینی شده که ظرف ۲ سال بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طرح آمایش لجستیک خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران خواهد بود، افزود: استان کرمانشاه هم به دلیل موقعیت خوب مرزی و هم عبور شبکه ریلی غرب کشور در آن صورت گرفته امکانات خوبی برای اجرای این طرح فراهم دارد این در حالی است که سایر استان‌های همجوار این موقعیت را نداشته و شرایط حضور در طرح آمایش طرح‌های لجستیک را ندارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار