کد خبر: ۱۱۰۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 20 May 2023

برای برقراری امنیت یک ویلا میتوان از انواع حفاظ روی دیوار ویلا استفاده کرد.در ساختمان های ویلایی زیبایی یکی از مهمترین ایتم های انتخاب نرده حفاظ روی دیوار محسوب میشود. بنا بر این حفاظ روی دیوار ویلا ها را میتوان به دو دسته انتخاب کرد. اول ویلا هایی هستند که بدون هیچ گونه چشم پوشی به دنبال امنیت کامل و 100% هستند و دسته دوم ساختمان های ویلایی که از بین انواع نرده حفاظ روی دیوار میخواهند متناسب با نما و شکل ظاهری ساختمان یک مورد را انتخاب کنند.

خانه های ویلایی به دلیل ساختاری که دارند، معمولا بهترین مکان برای سارقان محسوب میشوند. امنیت خانه های ویلایی زمانی بیشتر نمود پیدا میکند که شما برای استفاده از ویلا نیاز دارید داخل ساختمان به صورت کامل مجهز باشد و در عین حال شما به عنوان صاحب ویلا مدام در محل حضور ندارید و گاهی مجبور هستید که هفته ها و یا ماه ها ویلا را خالی نگه دارید. بنابر این طبیعی است برای حفاظت از افراد خانواده و اموال و دارایی داخل ویلا به فکر بهترین راه برای ایمن سازی ویلا باشید. بهتر است که قبل از ورود به ویلا کلیه موارد امنیتی و ایمنی را انجام دهید که هیچ گونه خسارت مالی و روحی به شما تحمیل نشود. ساده ترین و ایمن ترین روش برای جلوگیری از ورود افراد مهاجم به داخل ویلا نسب نرده حفاظ روی دیوار ویلا است.

انواع ایمن ترین حفاظ روی دیوار ویلا

انواع حفاظ روی دیوار ویلا 

حفاظ های نسل جدید بهترین گزینه برای ایجاد امنیت یک ساختمان محسوب میشوند. انواع این نوع نرده حفاظ عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب

حفاظ های آبشاری و حفاظ مدل پروانه یکی دیگر از انواع حفاظ روی دیوار ویلا هستند. این نوع از نرده حفاظ که با نام حفاظ کلاسیک، حفاظ نیزه ای و حفاظ آبشاری شناخته میشوند بیشتر برای ویلا های مدرن و کلاسیک استفاده میشوند.

نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار ویلا

بدون شک حفاظ های نسل جدید انقلابی بزرگ در امنیت داخلی ساختمان ها به وجود آورده است. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار به دلیل ساختار بسیار تیز و خطرناکی که دارد عبور از دیوار را برای افراد مهاجم و سارقان تقریبا غیر ممکن کرده است. بیش از یک دهه فعالیت در سطح اول تولید نرده حفاظ را سپری کره ایم و هیچ گونه ورود از روی دیوار که حفاظ شاخ گوزنی نسب کرده اند را نداشته ایم. از بین انواع حفاظ روی دیوار که در بالا به آن اشاره شد حفاظ شاخ گوزنی بهترین انتخاب بشمار میرود. قیمت مناسب، امنیت بسیار بالا و نصب سریع از ویژگی های این نوع نرده حفاظ روی دیوار محسوب میشوند.

انواع ایمن ترین حفاظ روی دیوار ویلا

حفاظ بوته ای با توجه به تراکم بالا و عرض بیشتر قطعا میتواند یک انتخاب مناسب برای دیوار ساختمان ویلا محسوب شود. این نوع از نرده حفاظ روی دیوار به مراتب زیبا تر و در عین حال ایمن تر از حفاظ شاخ گوزنی است .

حفاظ لیلیوم را میتوان بدون شک به همراه حفاظ نخل مرداب لوکس ترین و ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار ویلا دانست. شکل بسیار زیبای گل لیلیوم که با استفاده از میلگرد های تیز شده ساخته شده اند سبب شده تا این حفاظ ایمنی بسیار بالایی داشته باشد. رنگ آمیزی این نوع از نرده حفاظ روی دیوار به دو صورت امکان پذیر است. رنگ آمیزی دو بخشی که بدنه حفاظ یک رنگ دارد و غنچه ها هم به صورت طلایی و نقره ای رنگ آمیزی میشوند. این نوع از رنگ آمیزی برای بسیاری از افراد مناسب و مطابق سلیقه خانواده ها است. رنگ آمیزی مدرن که کل حفاظ به صورت کامل یک رنگ مشکی یا قهوه ای و سفید میشود. در ویلا هایی که میخواهند نما به هیچ وجه توسط حفاظ دچار دستخوش نشود از یک رنگ کامل استفاده میشود.

نرده حفاظ مدرن روی دیوار ویلا

حفاظ های آبشاری را میتوان قدیمی ترین نرده حفاظ روی دیوار نامید. این نوع حفاظ روی دیوار در ساختمان های ویلایی برای افزایش ارتفاع دیوار هم بکار میرود. ارتفاع این نوع از نرده دیوار ویلایی از 120 سانت شروع شده و تا 2 متر هم امکان افزایش ارتفاع دارد. با توجه به این که دیوار ویلا ها از ارتفاع بالایی برخوردار نیست این نوع از نرده حفاظ روی دیوار ویلا مورد توجه قرار گرفته است. امنیت این نوع از نرده حفاظ بسیار پایین است و به هیچ وجه برای ویلا های بدون سرایه دار و نگهبان توصیه نمی شود.

انواع ایمن ترین حفاظ روی دیوار ویلا

حفاظ آبشاری به لحاظ ساختار دارای مشکلات فنی است که سبب شده سارقان به سادگی از روی این نرده حفاظ عبور کنند، بدین صورت که از سمت بیرون به کنار دیوار رفته و پروفیل نرده حفاظ را گرفته و خود را به سادگی بر روی لبه دیو.ار میرسانند. با استفاده از میله های نرده به سادگی بر روی دیوار جابجا شده و به سادگی از روی نرده عبور کرده و به داخل ویلا میروند. حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و لیلیوم همگی روی دیوار را کامل پوشش داده . مانع از ایستادن سارق بر روی لبه دیوار میشوند.

حفاظ پروانه همان طرح حفاظ آبشاری است که نقاط ضعف آن برطرف شده است. در این نوع از نرده حفاظ قسمت بالایی همانند حفاظ شاخ گوزنی متراکم و تیز است، علاوه بر این عرض حفاظ در قسمت بالایی بیشتر از 65 سانت است که مانع بسیار محکمی برای عبور افراد از نرده حفاظ روی دیوار ویلا است. قیمت این نرده حفاظ روی دیوار ویلا با توجه به متریال مورد استفاده نسبتا بالا و در عین حال سنگین است.

نصب حفاظ روی دیوار ویلا

برای نصب حفاظ روی دیوار ویلا بهتر است که از کارشناسان خبره و کارآزموده استفاده کنید. دیوار های ویلایی معمولا از بلوک ساخته میشوند که متاسفانه در صورتی که زیر کاری مناسبی نداشته باشند بدترین دیوار برای نسب حفاظ محسوب میشوند. قبل از نصب هر گونه در پوش از کناره دیوار به ازای هر متر طول یک متر یا پروفیل داخل سیمان کار بگذارید به طوری که محکم و مقاوم باشند. برای نصب حفاظ از این دستک ها استفاده شده و نرده حفاظ به آن جوش میشود.

نکات مهمی وجود دارد که قبل از انتخاب نرده حفاظ روی دیوار ویلا باید به آن ها دقت کنید. ارتفاع، عرض و شکل دیواری که باید نرده حفاظ روی آن نصب شود. ارتفاع مناسب برای حفاظ های شاخ گوزنی معمولا 100 تا 120 سانت است. یکی از عوامل موثر در انتخاب حفاظ عرض آن است به طوری که کل سطح بالای دیوار میبایست با حفاظ پوشیده شده باشد به نحوی که هیچ منطقه خالی نماند. معمولا بهترین عرض برای حفاظ دیوار ویلا 65 سانت است. در زمان نصب نرده حفاظ حتما به مواردی مانند اختلاف دیوار ها و علمک گاز یا فنس بیرون دقت کنید، همه این موارد میتوانند یک نقطه ضعف برای حفاظ روی دیوار تلقی شوند. در زمان نصب هم تا حد امکان تلاش کنید که حفاظ به سمت بیرون باشد تا سارقان نتوانند از نرده حفاظ به عنوان تکیه گاه استفاده کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار