مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کرمانشاه:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کرمانشاه عنوان کرد: از مسوولین انتظار نگاه ویژه به مباحث فرهنگی بخصوص در بخش کودکان را داشته و باور داریم که توجه به کودکان توجه به آینده ی استان است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 12 October 2015
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کرمانشاه عنوان کرد: از مسوولین انتظار نگاه ویژه به مباحث فرهنگی بخصوص در بخش کودکان را داشته  و باور داریم که توجه به کودکان توجه به آینده ی استان است.

رضا موزونی امروز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اسلام آبادغرب اظهار داشت: آینده هرکشوری در دستان کوکان آن کشور است و اگر ما بخواهیم ایرانی آباد داشته باشیم باید از کودکان شروع کنیم.

وی افزود: ساختمان  کانون پرورش فکری اسلام آباد به علت قدمت زیاد بسیار فرسوده شده بود که با کمک استانداری واز محل اعتبارات عمرانی استان توانستیم این مرکز فرهنگی را به طور کامل نوسازی کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان تصریح کرد: این مرکز با 1600متر زیر بنا و اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان توسط دستگاه اجرایی مسکن و راه سازی احداث و در اختیار کانون قرار گرفته است.

همچنین در این مراسم مجتبی قبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان ساخت: کانون یکی از پایگاه های فرهنگی بسیار تاثیر گذار استان است که می تواند بسترساز تحول فرهنگی واجتماعی در استان و کشور باشد.

وی افزود:نگاه کلان سیاستگذاری کشور به فرهنگمی بایست نگاه ویژه ای باشد.

در ادامه  معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسلام آباد غرب  قول داد که در تجهیز مراکز کانون نگاه ویژه ای داشته باشد.

گفتنی است: در اسلام آباد غرب دو مرکز کانون فعال هستند و به گفته مدیرکل کانون تا پایان سال مالی جاری از سومین مرکز کانون درشهرک شرف آباد که از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب تامین اعتبار شده و در مرحله ی 70درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد بهره برداری خواهد شد.

در پایان این مراسم از کودکانی که با هنرنمایی برنامه های تنبور نوازی و قصه گویی اجرا نمودند تقدیر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقيرنشين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
آيا اين امكانات براي محله هاي فقيرنشين قابل استفاده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار