رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نیمه نخست امسال 232 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان صورت گرفته‌است.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 12 October 2015
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:  نیمه نخست امسال 232 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان صورت گرفته‌است.

مهندس رضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال 232 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان صورت گرفته که از قبل آن برای 237 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده‌است.

وی ادامه داد: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب 25 پروانه بهره‌برداری صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه از صدور 125 فقره جواز تاسیس طی شش ماه اول امسال در استان خبر داد و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری این جواز تاسیس‌ها نیز 4024 میلیارد ریال است.

به گفته این مسئول، ظرفیت اشغالزایی اسمی این جواز تاسیس‌ها نیز 1672 نفر است.

رحیمی با بیان اینکه سه فقره پروانه توسعه نیز برای واحدهای صنعتی استان صادر شده، بیان کرد:  توسعه این واحدها نیز زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت 22 فقره معافیت گمرکی برای ورود ماشین‌آلات صنعتی به استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معتقد است، با اقداماتی که تا پایان شهریور ماه صورت گرفته، اکنون 937 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان داریم که سرمایه‎گذاری مجموع آنها حدود 33 هزار و 541 میلیارد تومان است.

رحیمی تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده از سوی این صنایع را نیز 28 هزار و 516 نفر اعلام کرد.

وی در پایان افزود: همچنین تا کنون بیش از هزار  و 632 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه‌گذاری 139 هزار و 697 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 50 هزار و 559 نفر صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار