دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: بهترین مهره‌های ماده‌های ۱۱ گانه دو و میدانی کرمانشاه در قالب طرح‌های استعدادیابی شناسایی و ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 12 October 2015
دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: بهترین مهره‌های ماده‌های ۱۱ گانه دو و میدانی کرمانشاه در قالب طرح‌های استعدادیابی شناسایی و ساماندهی می‌شوند.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش نواحی همایش استعدادیابی دو و میدانی سوم آبان ماه  در ۳ مقطع راهنمایی، ابتدایی و دبیرستان و در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی جذب و ساماندهی برترین‌های ماده‌های دو و میدانی را مهمترین هدف از برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: در پایان این همایش به برگزیدگان مدال و حکم قهرمانی اهدا و جهت ادامه تمرینات حرفه‌ای ساماندهی می‌شوند.

امیری پرتاب نیزه، پرش طول، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک،  دو ۴۰۰ متر، ۳۰۰ متر با مانع، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر، ۱۰۰ متر و دو امدادی را ماده‌های ۱۱گانه دو و میدانی نام برد و گفت: کسب عناوین قهرمانی در رده‌های برتر جهانی دور از انتظار نیست و با برنامه ریزی هدفمند بهترین مهره‌های دو ومیدانی کرمانشاه را برای سکونشینی در جهان ساماندهی می‌کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل قول حمایت‌های همه جانبه از این هیئت را دادند.

وی افزود: هم اکنون کرمانشاه در بدنه تیم ملی صاحب نماینده است و با تمام توان در حال کسب آمادگی برای مسابقات در پیشرو  هستیم.

امیری در پایان بیان کرد: متاسفانه هم اکنون در رده نوجوانان و نونهالان ورزشکار مطرح و صاحب عنوانی در استان نداریم ولذا تمرکز ما بر تقویت این بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار