معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نیاز است که هنرمندان صنایع دستی استان توجه بیشتری به مقوله بسته بندی محصولات داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 12 October 2015
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نیاز است که هنرمندان صنایع دستی استان توجه بیشتری به مقوله بسته بندی داشته باشند.

نصرت الله سپهر در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: بسته بندی مناسب از شاخصه های تولید صنایع دستی باکیفیت است و این مهم نباید هرگز توسط هنرمندان نادیده گرفته و کم اهمیت شمرده شود.

 وی ادامه داد: بسته بندی، بخشی از فرآیند تولید یک محصول است، یعنی اگر محصولی بسته بندی نداشته باشد، یک محصول ناقص بوده و هنوز به تولید کامل نرسیده است.

 معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان صنایع دستی نباید آخرین مرحله تولید که همان بسته بندی است را حدف کنند.

 سپهر با تاکید بر اینکه بسته بندی مناسب از شاخصه های تولید صنایع دستی با کیفیت است، اظهارکرد: هرچقدر که تولیدات سنتی ما با کیفیت باشد اما از بسته بندی خوبی برخوردار نباشد کالای تولید شده مورد استقبال چندانی در بازار فروش قرار نمی گیرد.

 این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای معرفی بهتر صنایع دستی استان نیاز داریم که با انجام بسته بندی مناسب به تولیدات خود هویت بخشیم.

 معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت: بسته بندی، علم، هنر و محافظت از محصول تولیدی است که هرگز نباید آن را کم اهمیت بشماریم و ما نیز درصددیم که با برگزاری کارگاه های آموزشی، هنرمندان استان را بیشتر با این مقوله آشنا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار