سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: طرح آمایش سرزمینی استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 12 October 2015
سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: طرح آمایش سرزمینی استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در دست بررسی است.

محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا صبح امروز در جمع خبرنگاران استان از فعالیت 400 عضو هیئت علمی در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه در 240 کد رشته در مقاطع مختلف اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی با اشاره به سطح بالای علمی اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: سطح علمی اساتید در برخی رشته‌ها از جمله شیمی تا حدی بوده که این رشته به برندی برای دانشگاه رازی تبدیل شده است.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: طرح آمایش سرزمینی استان کرمانشاه با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در حال اجراست که این امر نشان‌دهنده تعامل بالای دانشگاه با مسئولان است.

اعلمی‌آل‌آقا با بیان اینکه دانشگاه رازی کرمانشاه در زمینه دانش فنی تولید اتانول و صنایع پتروشیمی یکی از 10 دانشگاه همکار وزارت نفت شناخته شده است، افزود: تعاملات این دانشگاه با وزارت نفت در حال پیشرفت است.

وی یکی از دانشکده‌های در حال تأسیس دانشگاه رازی را دانشکده نفت و شیمی عنوان کرد و ادامه داد: تأسیس این دانشکده با مساعدت وزارت نفت صورت گرفته است و طرح عمرانی آن تا پایان سال به نتیجه می‌رسد.

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه با انتقاد از فاصله نامتعارف استانداردهای داخل و خارج از کشور خاطرنشان کرد: استانداردهای داخلی کشور با استانداردهای بین‌المللی فاصله دارد و هنوز به‌ سمت تطابق این استانداردها حرکت نکرده‌ایم.

اعلمی‌آل‌آقا با بیان اینکه فضای دانشگاه در تعامل با مؤسسه استاندارد در راستای تحقق تولیدات و فرایندهایی است که در کشور از آن‌ها استفاده می‌شود، گفت: اداره‌کل استاندارد در زمینه خدمات IT و اداری می‌تواند گام‌های جدی بردارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار