کد خبر: ۱۱۰۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 01 May 2023

ویژگی های هدیه سازمانی خوب

وقتی در یک سازمان یا یک شرکت مسئولیت مدیریت را به عهده‌داریم. باید صفرتا صد پارامترهای که سبب ارتقاء کیفیت فعالیت کارکنان می‌شود را در نظر داشته باشیم؛ مثلاً به علایق و سلایق افراد توجه کنیم. یا اینکه به این موضوع بپردازیم که سفر چقدر می‌تواند حال روحی اعضای یک موسسه را بالا برد. از سوی دیگر سبب بالا رفتن راندمان کاری در شرکت شود. پس‌نیاز است گزینه‌های را مدنظر قرار دهیم که این پارامترها را در کسب‌وکار ما اعمال کند؛ مثلاً در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی یا هدایای که شور و شوق کارکنان را از بودن در مجموعه ما چند برابر کند. پس هدیه سازمانی (https://www.alibaba.ir/safarcard ) خوب باید با یک تیر چند نشان را برای ما به هدف بزند. از یک‌سو حال خوش را برای کارکنان برای ادامه دادن فعالیت در سازمان چند برابر کند. از سوی دیگر کارکنان بتوانند از آن هدیه برای ایام تعطیلات خود در کنار خانواده بهره بگیرند. درنهایت از هزینه‌های آن ها بکاهد و مانع از خرج و مخارج آن ها شود. ما به شما کارت سفر  را در این راستا توصیه می‌کنیم. در ادامه پیرامون این مهم و مزیت‌های استفاده از آن مطالبی را با شما در میان می‌گذاریم پس با ما همراه باشید.

کارت سفر چیست؟

آیا می‌دانستید که برای زیرمجموعه موسسه تجاری خود می‌توانید به‌جای هدایای قدیمی و کلاسیک هدیه‌ای مدرن و متفاوت تهیه کنید؟ کارت سفر محصولی جدید است که توسط تیم حرفه‌ای علی بابا برای اولین بار در ایران شکل گرفت و ازآن‌پس بسیاری از موسسه‌ها از آن بهره گرفته‌اند. این محصول قابلیت اینکه کارکنان شما به یک مسافرت کم‌ هزینه بروند را به‌راحتی فراهم کرده است. بر اساس بودجه و اعتباری که شما برای این کارت‌ها در نظر می‌گیرید. کارمند شما می‌تواند برای خرید بلیط داخلی و خارجی اقدام کند.

ویژگی های هدیه سازمانی خوب

این بلیط می‌تواند بلیط قطار، هواپیما یا اتوبوس باشد. همچنین می‌تواند برای رسیدن به مقصد مقدمات لازم را نیز مهیا کند. به‌عنوان‌مثال اقدام به رزرو ویلا، سوئیت یا اقامتگاه‌های بوم گردی با هزینه‌ای که شما آن را به عهده گرفتید بکند. این را به یاد داشته باشید که این پارامترها بر اساس سقف مجازی که شما در نظر می‌گیرید برای کارمند شما تعین قیمت می‌شود و تخفیفاتی را برای این خریدها در پیش روی کارمند شما قرار می‌دهد. این امر بدون شک می‌تواند متمایزترین هدیه‌ای باشد که شما نسبت به سایر رقبای کاری می‌توانید برای پرسنل مجموعه خود در نظر داشته باشید.

مزیت‌های کارت سفر به‌عنوان یک هدیه سازمانی

وقتی شما کارت سفر را تهیه می‌کنید به‌راحتی می‌توانید با یک تیر چند نشان را به هدف بزنید. این محصول یک هدیه درخور شان است که قابلیت این را فراهم کرده است تا علاوه بر کارکنان به سایرین نیز آن را هدیه دهید؛ مثلاً شما برای طرح‌های تشویقی باشگاه مشتریان می‌توانید این هدیه سازمانی را با برند اختصاصی خود چاپ و به مشتریان وفادار خود هدیه دهید. یا اینکه با در نظر داشتن یک متن نوشته متمایز سعی کنید به رقبای کاری خود هدیه‌ای شاخص و متمایز را اعطا کنید. از همه مهم‌تر کارکنان شما هستند که به‌راحتی با استفاده از سفر کارت می‌توانند بهترین اوقات فراغت خود را با خانواده به بهترین شکل ممکن در سفر طی کنند. سفر کارت برای هر قشری قابل هدیه دادن است اما به یاد داشته باشید که این هدیه تنها به‌صورت کلی برای مجموعه شما قابل ثبت و سفارش است و نمی‌توانید آن را به‌صورت تکی برای خود سفارشی‌سازی کنید.

چرا سفر کارت بهترین هدیه سازمانی است؟

شاید از خود بپرسید از میان این حجم از هدایا تبلیغاتی چرا باید سفر کارت را به‌عنوان یک هدیه سازمانی در نظر داشت. باید به شما بگویم این مهم برای شما فراهم است که چاپ اختصاصی برند خود را بر روی سفر کارت دنبال کنید؛ یعنی شما به‌راحتی علاوه بر هدیه دادن می‌توانید به تبلیغ برند خود نیز بپردازید. در نظر داشته باشید که لوگوی سازمانی شما بر اساس سلیقه شما نیز بر روی این کارت قابل‌چاپ شدن است پس هیچ محدودیتی در این راستا رد پیش روی شما قرار ندارد. درنهایت باید بگویم با دریافت این کارت کدهای سفر کارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی نیز برای شما قابل‌اجرا می‌شود و به‌راحتی می‌توانید به برنامه‌ریزی کردن با آن بپردازید. برای این منظور کافی است به وب‌سایت علی بابا در این راستا سری بزنید تا به جواب سؤالات خود دست پیدا کنید.

ویژگی های هدیه سازمانی خوب

کلام آخر پیرامون هدیه‌ای سازمانی از جنس سفر کارت

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سفر کارت محصولی است که به‌تازگی پا به سازمان‌ها و ارگان‌ها بازکرده است. از همین رو یک هدیه مدرن و بسیار شاخص برای شما محسوب می‌شود. شما با سفر کارت نه‌تنها می‌توانید پیوند همکاری بین نیروهای سازمانی را تقویت کنید که این محصول سبب می‌شود یک هدیه متمایز را در بین رقبای کاری خود برای کارکنانتان در نظر داشته باشید. از مزیت‌های دیگر آن تخفیف‌های است که برای شما در نظر گرفته‌شده است تا برای خرید این هدیه خیلی متحمل هزینه‌های گزاف نشوید. با خرید کارت سفر می‌توانید برای رزرو پرواز داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل داخلی و خارجی، تور داخلی و خارجی، ویلا، اقامتگاه و بیمه مسافرتی کارکنان خود را شگفت‌زده کنید. همچنین شما می‌توانید شما می‌توانید به‌صورت اختصاصی با لوگوی سازمان خودتان و اعتبار پیشنهادی اقدام به سفارشی‌سازی کردن آن کنید. همچنین این قابلیت فراهم است که به نام هدیه گیرندگان سفارش بدهید تا اختصاصی بودن آن سبب خاص‌تر شدن هدیه شما شود. امید است مطالب ارائه‌شده پیرامون رسیدن به یک هدیه سازمانی منحصربه‌فرد موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار