کد خبر: ۱۱۰۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 27 April 2023

آیا شرایط سنی برای مهاجرت به کانادا اهمیت دارد؟

سالانه افراد زیادی تقاضای ویزای کانادا را دارند و برای مهاجرت، کشور کانادا را انتخاب می کنند. یکی از دلایلی که مورد توجه مهاجرین به کشورکانادا قرار میگیرد، میزان اعتبار پاسپورت کاناداست. این پاسپورت یکی از قدرتمند ترین و معتبر ترین پاسپورت ها در کل دنیا محسوب می شود و در رتبه بندی اعتبار پاسپورت ها در رده  16 قرار دارد. با این پاسپورت می توانید به 113 کشور دنیا سفر کنید. همچنین به خاطر شرایط ویژه ای که کشور کانادا برای کار و زندگی مهاجرین فراهم آورده، متقاضیان زیادی تمایل دارند که در این کشور زندگی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

داشتن اجازه تحصیل یا استادی پرمیت به منظور اخذ ویزای تحصیلی الزامی می باشد. خوب است بدانید که تحصیل و گذراندن دوره های آموزشی کوتاه و کمتر از 6 ماه نیازمند دریافت ویزای تحصیلی نمی باشد و شما می توانید از طریق اخذ ویزای توریستی اقدام کنید. توصیه ما به شما این است که حتی به منظور گذراندن دوره های آموزشی کمتر از 6 ماه نیز اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کانادا نمایید. چرا که اگر دوره آموزشی شما بیشتر از 6 ماه طول بکشد و یا نیاز به ثبت نام در دوره های دیگری داشته باشید، به منظور درخواست ویزای تحصیلی ابتدا باید نسبت به ترک خاک کانادا اقدام کنید. اما اگر اعتبار ویزای تحصیلی شما رو به پایان است، می توانید از داخل خاک کانادا اقدام به تمدید آن نمایید.

نکاتی درباره شرایط سنی

شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا معمولاً سوال اکثر علاقه مندان است. بهتر است بدانید که شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین المللی نسبت به سیتی زن کانادایی متفاوت است.

اشخاص خارجی و یا تبعه کانادایی که سکنای همیشگی این کشور را دریافت نموده اند، برای تحصیل در این کشور با هیچ محدودیت سنی همراه نیستند. گفتنی است که اغلب تبعه این کشور اولویت نخست خود پس از پایان دوره ی دبیرستان را ورود به بازار کار قرار می دهند و سپس برای تحصیلات دانشگاهی اقدام می کنند. سن مورد تایید این کشور به منظور تحصیل این گروه از متقاضیان، بین هجده تا سی و پنج سال است.

البته این شرط برای تحصیل در مقاطع دکترا و دوره های تخصصی پزشکی به نسبت با محدودیت کمتری همراه است. در صورتی که مایل به ادامه تحصیل در دوره های فوق هستید و سن شما بیش از سی و پنج سال است، چنان چه از دیگر صلاحیت های این کشور برخوردار باشید، وصول ویزای تحصیلی کانادا برای شما مهاجران عزیز ناممکن نخواهد بود.

لازم به توضیح است که شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای مقاطع و یا رشته های متعدد متفاوت است. اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از موسسه ایران کانادا بخواهید.

همان طور که احتمالا می دانید اکثر مجوزهای تحصیلی کانادا به منظور اقامت موقت در این کشور صادر می گردد. در حقیقت متقاضی تحصیل در کانادا می بایست هنگام مصاحبه افسر کنسولگری را مطمئن سازد که پس از پایان مجوز تعیین شده، خاک کانادا را ترک می کند. به خاطر داشته باشید که درخواست ویزای تحصیلی کانادا برای متأهلین، تا حدودی از متقاعد شدن آفیسر ممانعت به عمل می آورد، زیرا فردی که همراهی اعضای خانواده خود را هنگام تحصیل اعلام می دارد، ممکن است پس از فارغ التحصیلی، اقدام به ترک کشور کانادا نکند. همین امر بر تصمیم آفیسر تأثیر گذاشته و در بسیاری از موارد موجب ریجکت شدن ویزای تحصیلی کانادا می شود.

باید خاطر نشان ساخت که تمامی متقاضیان تحصیل در کانادا، می بایست دلایل تحصیل در کانادا را طی نامه ای اعلام نمایند. بحث اثبات تمکن مالی یکی از مهم ترین مدارک جهت ارائه به افسر سفارت می باشد. در حقیقت با ارائه مدارک تمکن مالی نشان می دهید که از پس هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا بر می آیید. اما در نهایت این افسر سفارت است که تصمیم می گیرد ویزای شما رد و یا پذیرش گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار