کد خبر: ۱۱۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 16 April 2023

در هفته پیش رو شاهد پخش چندین سریال در شبکه نمایش خانگی خواهیم بود که همگی آن ها را می توانید در این پست دریافت نمایید. قسمت اول سریال کمدی سیاه چاله، قسمت 24 از سریال تماشایی پوست شیر، قسمت دهم رهایم کن و قسمت 14 سریال سرگیجه در کنار سریال های دیو و ماه پیشونی و ارتش سری نام این عناوین می باشد. در ضمن با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این چند اثر، به آرشیو بسیار کاملی از فیلم ها و سریال های جذاب و دیدنی دسترسی خواهید داشت که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های روز و جدید ایرانی می باشد.

  • قسمت 1 سریال سیاه چاله

سریال سیاهچاله نام تازه ترین اثر شبکه نمایش خانگی است که از این هفته آغاز به پخش کرده است. سریالی با مضمونی طنز و کمدی که در واقع جایگزینی بر سریال پرطرفدار و محبوب پوست شیر است. پوست شیر با حدود 7 ماه نمایش اقتدار و محبوبیت بسیار بالا، انتظار مخاطبین را به شدت افزایش داده است و بنابرین کار سیاه چاله در جذب مخاطب خیلی سخت و دشوار است. کستینگ و بازیگران سیاه چاله، لیست بلندبالا و قابل قبولی است. درون مایه طنز نیز از دیگر نکات مثبتی است که می تواند به کمک این سریال بیاید. حضور سعید خانی که از سازندگان موفق فیلم های کمدی (لونه زنبور، زاپاس و...) می باشد نیز از دیگر امتیاز های کار است. کارگردانی سیاه چاله بر عهده حسین نمازی می باشد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا سیاه چاله نیز می تواند انتظارات مخاطبین را برآورده کند یا خیر.

قسمت اول سریال سیاهچاله و قسمت آخر پوست شیر را از کجا و چگونه دانلود کنیم؟

  • شما می توانید قسمت 1 سریال کمدی سیاه چاله را از لینک زیر

قسمت اول سریال سیاه چاله

موضوع سریال سیاه چاله درباره چه چیزی است؟

در خانه ای قدیمی به طور اتفاقی لوله ای کشف می شود که از آن مقادیر زیادی نفت خارج می شود. اهالی خانه از این روش می خواهند که به ثروت بسیاری دست یابند ولی در این میان برخی دیگر با این کار مخالفند و آن را نوعی دزدی به حساب می آورند.

چه هنرپیشه هایی در سیاهچاله حضور دارند؟

اکبر عبدی , الناز حبیبی , الناز شاکردوست , امیرحسین آرمان , حسن پورشیرازی , ژاله صامتی , شهره سلطانی , عباس جمشیدی فر , غلامرضا نیکخواه , مهران احمدی

زمان دقیق پخش سریال سیاه چاله چه روزی است؟

سریال سیاه چاله ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 24 سریال پوست شیر!

قسمت اول سریال سیاهچاله و قسمت آخر پوست شیر را از کجا و چگونه دانلود کنیم؟

  • شما می توانید قسمت 24 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

داستان و موضوع پوست شیر حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

در قسمت هفتم از فصل سوم یا همان اپیزود 23 پوست شیر دیدیم که با دستگیری منصور ، مضنون اصلی ربایش، آزار و قتل ساحل، سرگرد مشکات با ترتیب دادن ساعت ها بازجویی های پیاپی و بی وقفه سعی در اعتراف گیری از منصور یا دست کم پیدا کردن سرنخ های جدید است. اتفاقی که به هیچ وجه رخ نمی دهد. منصور کارکشته تر از این حرفاست و به شکل مرموزانه ای پلیس ها را بازی می دهد. از طرفی مادرش که از اولیا دم صابر (برادر مقتول وی) نیز رضایت می دهد و بنابراین حکم اعدامی که به واسطه این پرونده برای منصور در انتظار بود شکسته می شود. از سویی خانواده مالباخته که طلاهای بسیاری را از آن ها دزیده شده بود نیز با گرفتن باج (یک عدد ماشین پژو 206) در قبال پرونده سرقت از طلافروشی رضایت می دهند و به این ترتیب منصور حتی بابت این پرونده که دست کم بین 10 تا 14 سال حبس در انتظارش بود، تبریه می شود. واقعه هولناکی که منصور به زودی از زندان آزاد می شود. نعیم با شنیدن این خبرها به شدت عصبانی می شود و مشکات را مورد ملامت قرار می دهد که چرا نگذاشت وی را بکشد. مشخص نیست که همه این ماجرا ها زیر سر منصور بوده است یا این که وی نقشی ندارد و شخص و جریان دیگری پشت این ماجرا ها است. چیزی که پوست شیر را بیش از پیش جذاب و تماشایی می کند. به نظر می رسد که با اتفاقات هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی دیگری در قسمت آخر روبرو خواهیم شد. در حالی که پلیس ها نیز در اعتراف گیری یا به دست آوردن هر گونه مدرکی دال بر مجرم بودن منصور (ولو در پرونده ای دیگر) ناتوان هستند به سراغ تنها سر نخ باقی مانده ماجرا یعنی فرشاد و دوستش می روند. شخصی که در محله ای که ساحل در خانه ای مخروبه حبس شده بود، ساقی بوده است و به گواه برخی از افراد و کسبه محل، فرد آدم ربا از فرشاد مشروب خریداری کرده است و بنابراین شاید تنها شخصی که بتواند تشخیص دهد که آیا منصور همان فرد آدم ربا، متجاوز و قاتل ساحل است این فرد است که البته او نیز متواری شده و در پی ترک ایران و گریختن به ترکیه است. البته در این جا این مورد نیز جای تامل دارد که چگونه است که شخصی که جرم آن چنان بزرگ و سختی ندارد (ساقی) که بخواهد ترک کشور کند. این مورد نیز ضن بیننده را بیشتر می کند که فرشاد ربط یا ارتباطی دیگری نیز به این داستان و ماجرا دارد.

این روزها سریال پوست شیر به اوج حساسیت و محبوبیت رسیده است و بالاترین میزان بازدید و دنبال کننده را به خود اختصاص داده است.در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 24 (پایانی) سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت بیست و چهارم (آخر) پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 14 سریال سرگیجه

قسمت اول سریال سیاهچاله و قسمت آخر پوست شیر را از کجا و چگونه دانلود کنیم؟

  • شما می توانید قسمت 14 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
  • دریافت لینک: سرچ در وبسایت کول دانلود

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

قسمت 13 از سریال سرگیجه با اتفاقات دیگری آغاز می ‌شود. پیمان این بار با اتهامات جدی تری بازداشت می شود و به نظر می رسد که از مضنونین اصلی پرونده شده است. سحر و نامزدش در حالی که تلاش می کردند تا هر چه زودتر به مرز برسند و به ترکیه بروند، به وسیله افراد زاهدی گیر می افتند. پس از زندانی کردن موقت این هاست که پلیس از راه می رسد و هر دو را بازداشت می کنند. پلیس دنبال سرنخی ست که بفهمد این دو با کمک چه فرد دیگری اقدام به سرقت بیت کوین ها کرده اند. چرا که به نظر نمی رسد که دزد اصلی آن ها باشند. ولی تلاش های پلیس بی فایده است و نه سحر و نه نامزدش هیچ یک چیزی اضافه تر از این نمی گویند که سحر صرفا چند عکس از فاکتورها برای نامزدش فرستاده و وی نیز با رابط و دزد اصلی که در ترکیه مستقر بوده و اسمش را نمی داند در ارتباط بوده و در این مسیر سرقت، سرور شرکت را هک کرده، ولت فرد ناشناس را جایگزین آدرس ولت شرکت کرده و با رمز گذاشتن روی آن، قرار بوده است که به ترکیه برود و پس از وارد کردن رمز، کل موجودی کیف پول را بین دو طرف تقسیم کنند! اتفاق شوکه کننده ای در اواخر این اپیزود رخ می دهد. در حالی که فریبا پس از تلاش های بسیار و البته بی نتیجه برای آزادی پیمان به دنبال گذاشتن سند خانه به عنوان وسیقه در دادگستری بوده است در مراجعت به خانه با صحنه هولناکی مواجه می شود. دو سایه بر دیوار اتاق می بیند و در حالی که چاقو به دست می گیرد، یکی از آن ها از پشت پرده بیرون آمده و با چاقو وی را زخمی می کند.

سریال سرگیجه چه روزی و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سرگیجه ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

  • قسمت 10 سریال رهایم کن

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول 1401 به تهیه کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که به تازگی در سایت کول دانلود پخش شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد گذشت و … نام این سریال که در آغاز طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی برای سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

  • لینک دانلود قسمت 10 سریال رهایم کن: سرچ در سایت کول دانلود

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار