کد خبر: ۱۰۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 09 April 2023

مسقط پایتخت کشور عمان و یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. شهری کویری که هر زمانی از سال نمی‌توانید به آن سفر کنید. شاید عجیب به نظر برسد اما بلیط مسقط به تهران در طول سال گاهی تا 40 درصد کاهش قیمت پیدا می‌کند! اگر می‌خواهید از مسقط لذت ببرید و از سمتی سفر گرانی نداشته باشید، بد نیست کمی با آب‌وهوا، جشنواره‌ها و ارزانترین زمان سفر به این شهر آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به مسقط چه فصلی است؟

اگر قیمت بلیط هواپیما مسقط به تهران یا باقی هزینه‌ها برایتان اهمیت چندانی ندارد، درعوض می‌خواهید نهایت استفاده را از این شهر ببرید، باید زمستان به مسقط سفر کنید. بزرگترین جشنواره‌های عمان اواسط بهمن برگزار می‌شود. جشنواره‌های موسیقی، غرفه‌هایی پر از غذاهای محلی و صنایع‌دستی که شب‌های روشن و طولانی زمستان را به شدت هیجان‌انگیز می‌کنند. جشنواره زمستانی  عمان هرسال مسافران زیادی را از همه جای جهان به این شهر می‌آورد. طبیعی است که با بیشتر شدن جمعیت مسافران همه چیز گران‌تر می شود.

بهترین زمان سفر ارزان به مسقط چه زمانی است؟

البته جشنواره زمستانی تنها دلیلی نیست که زمستان را به بهترین فصل سفر به مسقط تبدیل کرده است. زمستان فصلی است که دمای هوا در عمان کاهش پیدا می‌کند و دیگر خبری از شرجی‌های طولانی و آفتاب داغ نیست. شما به‌راحتی می‌توانید در هوای خنک روز از موزه‌ها، قلعه‌ها و سایر مناطق دیدنی مسقط دیدن کنید. از سمتی شب‌ها کنار ساحل بروید یا در بازارهای محلی و خیابان‌های روشن مسقط با فرهنگ مردم عمان بیشتر آشنا شوید.

ارزانترین زمان سفر به مسقط چه زمانی است؟

اگر می‌توانید دمای بالای 45 درجه را تحمل کنید، تابستان به مسقط بروید. هتل های مسقط، بلیط مسقط به تهران، مراکز خرید و تفریحات در این فصل به شدت ارزان می‌شود. شهری که از یک سمت به دریا می‌رسد و از سمت دیگری به کویر! یا باید با شرجی‌های طاقت‌فرسا کنار بیایید یا گرمای کویر را تحمل کنید. اما اگر با گرما مشکلی ندارید تابستان فصل به شدت ارزانی برای رفتن به سافاری در کویرهای مسقط، شتر سواری و شب زنده‌داری در کویر است.

بهترین زمان سفر ارزان به مسقط چه زمانی است؟

البته اگر قصدتان برای رفتن به مسقط و خرید بلیط مسقط به تهران، در این فصل جدی است، باید گفت که بهتر است گردش را به شب‌ها موکول کنید. شب‌ها دمای هوا تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و فرصت خوبی برای خرید یا امتحان کردن غذاهای محلی و حتی قدم زدن در ساحل است. اگر می‌خواهید در ارزانترین حالت ممکن به مسقط سفر کنید تابستان بهترین فصل است. اما اگر به دنبال فصلی هستید که نه به آن اندازه گرم باشد و نه به آن اندازه ارزان، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر برای سفر به صرفه به مسقط

از ماه فروردین تا اواخر اردیبهشت دمای هوا هنوز به اندازه تابستان گرم نشده است. از سمتی کوه‌های عمان پر از شکوفه است و شهر منظره بهاری زیبایی دارد. دیگر خبری از توریست‌ها و مسافران زمستانی نیست و همه چیز مناسب یک سفر عالی است. اگرچه هوا هنوز گرم است، اما اگر با کمی شرجی و گرمای معتدل مشکلی نداشته باشید، بهار مسقط فصل به نسبت ارزان و مناسب برای سفر است.

از اواسط آبان تا اواخر آذر هم زمان خوبی برای سفر به مسقط است. پاییز مسقط نه به گرمای تابستان است و نه خنکی زمستان را دارد. اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که شب‌های پاییزی در کویر مسقط هوا رو به سردی می‌رود و خبری از شرجی نیست. بیشتر کسانی که قصد سفر به مسقط را دارند همچنان زمستان را برای سفر انتخاب می‌کنند، به همین دلیل پاییز فصل ارزانی برای سفر به مسقط محسوب می‌شود و شما می‌توانید بلیط مسقط به تهران را با قیمت به‌صرفه‌ای تهیه کنید.

بهترین زمان سفر ارزان به مسقط چه زمانی است؟

ارزانترین سایت برای خرید بلیط مسقط به تهران 

باوجود تمام توضیحات و در نظر گرفتن بازه‌های پر سفر بعضی از روزها قیمت بلیط به شکل عجیبی کاهش پیدا می‌کند. در این حالت شما برای خرید ارزانترین بلیط مسقط به تهران به سایت فلای تودی نیاز دارید. سایت فلای تودی یک تقویم قیمتی  دارد که با استفاده از آن می توانید ارزانترین بلیط مسقط را در حوالی تاریخ انتخابی خود پیدا کنید!

شاید قیمت یا ساعت خاصی برای بلیط مدنظرتان باشد. در سایت فلای تودی شما می‌توانید قیمت، ساعت پرواز و حتی ایرلاین و تعداد توقف های پرواز را هم فیلتر کنید. فیلترهای سایت فلای تودی به شما این فرصت را می‌دهد که بلیط موردنظرتان را در سریع‌ترین زمان پیدا کنید.

اما گاهی با وجود تمام این گزینه‌ها قیمت بلیط ها ناگهان و چند روز یا حتی چند ساعت قبل از پرواز به شدت کاهش یا حتی افزایش پیدا می‌کند. فلای تودی برای این قسمت هم یک پیشنهاد جذاب دارد. با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین قیمت بلیط موردنظر شما در صورت تغییر برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.

در نهایت اگر در استفاده از هرکدام از این گزینه یا کنسلی بلیط و رزرو هتل با مشکل مواجه شوید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است.

 

انتهاب رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار