۹۷ کپسول گاز پیک نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک اصفهان خارج شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 30 March 2023

مسوول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته (چهارشنبه) نیرو‌های آتش‌نشان مستقر در باغ فدک، از مجموع هزار و ۸۴۸ چادر نصب شده، ۹۷ کپسول گاز پیک‌نیک را به منظور حفظ ایمنی مسافران از چادر‌ها خارج کردند.
آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادر‌های مسافران را سنجش می‌کنند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.
وی گفت: به‌غیر از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز حدود ۲۲۰ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۱۵۰ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.
آتشپاد دوم مطلبی افزود: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر اصفهان، در سالن‌های ورزشی همچون سالن ورزشی دانشگاه آب و برق ۲۵ چادر، ورزشگاه امیریه ۵۵ چادر و ورزشگاه ولایت ۷۴ چادر مسافرتی برپا شد.
وی گفت: روز گذشته ۱۵۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب سه اکیپ ثابت و یک اکیپ گشتی پیاده در نقاط کمپ، ایستگاه دو تله‌کابین، آبشار، تخت سیاوش و چشمه خاجیک انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار