رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: در سال 1401، حامیان فـرزندان ایتام و محسنین ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند
کد خبر: ۱۰۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 30 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، حبیب اله قلی پور اظهار داشت: در سال 1401، حامیان فـرزندان ایتام و محسنین ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقد وغیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده اند.

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 27 درصدی داشته است.

قلی پور گفت: در حال حاضر حدود 300 فرزند طرح اکرام ایتام و 580 فرزند طرح محسنین (غیریتیم) مورد حمایت کمیته امداد آمل می‌باشند که توسط بیش از 3400 حامی حمایت می‌شوند.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان به شماره 01143274087 بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

خاطر نشان می شود: ۶۷۹۵ خانوار تحت حمایت در شهرستان آمل هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

حمایت بیش از شش میلیارد تومانی حامیان آملی از فرزندان ایتام و طرح محسنین در سال 1401  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار