پديده قاچاق ضربات مهلک و جبران ناپذيري را به بدنه اقتصاد وارد مي کند از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه فعاليت هاي مجرمانه مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 29 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

دستگيري سارق سيم برق در بابل 

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگيري سارق سیم برق با 30 فقره اعتراف به سرقت در شهرستان بابل خبر داد. 

سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد کابل برق در سطح شهرستان بابل، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران پليس با تلاش شبانه روزي و به کار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به دستگیری  یک سارق سابقه دار شدند.

سرهنگ حسینی در تکمیل این خبر افزود: ماموران پاسگاه حیدرکلا انتظامی بابل حین گشت زنی، سارق را هنگام ارتکاب جرم مشاهده و در حالی که با موتورسیکلت خود از محل متواری شده بود، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و در نهایت با اصابت گلوله به چرخ عقب موتورسیکلت، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه در بازجويي هاي به عمل آمده توسط ماموران، سارق سابقه دار به 30 فقره سرقت سیم برق در محدوده شهر بابل اعتراف کرده است،اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل  مرجع قضائی شد.#

-----------------------

کشف انبار دپو 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 2 هزار ليتر سوخت گازئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از محل دپو غیرقانونی در رستمکلای آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه افرادي اقدام به دپوي سوخت گازئیل قاچاق کرده اند، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 اين شهرستان قرار گرفت.

وي بيان داشت: ماموران با شناسايي محل دپوي سوخت در رستمکلای شهرستان بهشهر با هماهنگي بعمل آمده با مرجع قضائي از ز محل دپو غیرقانونی بازديد کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر  تصریح کرد: ماموران در بازرسي از اين محل مخزن نگهداري مواد سوختي حاوی مقدار 2 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل کشف و دو نفر را در اين خصوص دستگير که کارشناسان امر ارزش سوخت کشف شده در اين عمليات را 120 میلیون ريال برآورد کردند.

سرهنگ عنایتی با بيان اينکه پديده قاچاق ضربات مهلک و جبران ناپذيري را به بدنه اقتصاد وارد مي کند از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه فعاليت هاي مجرمانه مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-----------------------

زمین گیر شدن فروشنده موادمخدر با 37 کیلوگرم تریاک در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 37 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 37 کیلو گرم تریاک از متهم خبر داد و اظهار داشت: این فرد که با شگرد خاص بسته بندی و حمل قصد فریب ماموران را داشت با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان زمین گیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

-----------------------

کشف 14 راس دام زنده قاچاق 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 14 راس دام زنده قاچاق در اجراي طرح مبارزه با قاچاق و خروج غير مجاز دام زنده خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمد محمد پور" در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: با توجه به خروج غيرمجاز دام زنده به ويژه افزايش قيمت و کمبود گوشت قرمز،اجراي طرح استاني مبارزه با قاچاق و خروج غير مجاز دام زنده در دستور کار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي در ادامه از توقيف یک دستگاه خودرو حامل دام زنده خبر داد و افزود: با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي ورودی و خروجی استان و نظارت بر تردد خودروهاي حامل دام در طول اجراي طرح، یک دستگاه خودرو حامل دام زنده (گوسفند) فاقد مجوز حمل توقيف و تعداد 14راس کشف شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران تصريح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفيات به دست آمده 4 میلیارد ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

سرهنگ محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي و قاچاق کالا که باعث تشویش آحاد جامعه با توجه به مشکلات معیشتی ایجاد شده می شود، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------

کشف خودروهای سرقتی و دستگیری سارق در سوادکوه 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف 2 خودروی مسروقه و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر وقوع سرقت دو دستگاه خودروی رنو و ام بی ام موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با اجرای طرح مهار و با تقويت گشت هاي انتظامي و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهر، سرانجام ماموران گشت کلانتري 11 پل سفید خودروهای مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ماموران خودروها را متوقف، سارق را دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به کلانتری منتقل کردند، اظهار داشت: سارق در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پايان تصریح کرد: شهروندان؛ خودروهای خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار