معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام؛
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان داشت : از ۱۹ هزار نفر مسافر نوروزی بهره مند از خدمات بشردوستانه، سه هزار و ۹۱۱ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت پست های ثابت استفاده کرده اند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 30 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ شکراله جایدری مطرح کرد : پست خدمات بشردوستانه در سطح استان ایلام، از ۲۵ اسفند ماه با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی آغاز شده است.

وی  افزود : ۱۳ پست ثابت و سیار سحاب در استان ایلام روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای مسافران خدمات بشردوستانه ارائه می دهند.

جایدری گفت : این مدت ۳۸۰ نفر از اعضای جوانان در این پست ها اقدام به ارائه خدمات به مسافران نوروزی کرده اند.

وی  اظهارداشت: از ۱۹ هزار نفر مسافر نوروزی بهره مند از خدمات بشردوستانه، سه هزار و ۹۱۱ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت پست های ثابت استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۲۲۶ نفر نیز از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشردوستانه ۹ اکیپ‌ سحاب (سفیران حمایت های امدادی – بشردوستانه) بهره مند شده اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: یک هزار و ۵۰۳ کودک نیز از فضای دوستدار کودک در پست های خدمات بشردوستانه استفاده کرده اند.

جایدری با بیان اینکه در پست های خدمات بشردوستانه پویش"بهرفت" راه اندازی شده است، افزود: این پویش با هدف بهبود رفتارهای ترافیک ساز است که یک هزار و ۶۵۲ نفر از مسئولان استانی، شهرستانی و مسافر نوروزی به این پویش ملحق شده اند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار