جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر ، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر را مطالبه به حق شهروندان دانست و گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس در ایلام ۸۵ معتاد متجاهر شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 30 March 2023

به گزارش تابناک ایلام  ، سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر مطالبه جدی شهروندان است و پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد، ادامه داد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی در اجرای طرح نوروزی توانستند ۵۶ خرده فروش مواد مخدر و ۸۵ معتاد متجاهر و ۲۶ مصرف کننده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان اضافه کرد: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با قاطعیت ادامه خواهد داشت و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون توزیع مواد مخدر را می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا نسبت به دستگیری فروشندگان مواد مخدر اقدام شود. ‏/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار