رییس دانشگاه ایلام؛
رییس دانشگاه ایلام بیان داشت : بودجه دانشگاه در سایه حمایت های دولت سال گذشته ۴۹ درصد افزایش یافت و در کنار آن منابع درآمدی اختصاصی دانشگاه ایلام نیز ۵۸ درصد رشد یافت.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 29 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهر علیمحمدی افزود : تعمیر و تجهیز بلوک سه و پنج دانشگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه با هشت میلیارد ریال اعتبار، احداث فاز اول پروژه زمین ورزشی روباز دختران با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، راه اندازی ساختمان اداری و کتابخانه دانشکده الهیات و معارف اسلامی با ۹ میلیارد ریال اعتبار نیز سال گذشته اجرایی شد.

وی گفت :  اصلاح شبکه آب و فاضلاب دانشگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، تجهیز و بازسازی آزمایشگاه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، تکمیل فضای اداری طبقه اول ساختمان مرکزی با اعتبار هشت میلیارد ریال، واگذاری، نوسازی و بهسازی مجتمع دانشگاه در جاده مهران با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به پیمانکار از جمله فعالیت های صورت گرفته در حوزه عمرانی است.

علی محمدی ادامه داد :  یکی از برنامه های دانشگاه استفاده از توان بانوان در بخش های مدیریتی است که در این راستا ۱۱ نفر از همکاران خانم در زمینه های مختلف مدیریتی بکارگیری شده اند.

وی گفت : تلویزیون اینترنتی نسیم زاگرس نیز سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار آن ۲۹ کرسی آزاداندیشی نیز برگزار شده است.

علی محمدی  حمایت از برگزاری و اعزام تیم های ورزشی دانشگاه به مسابقات منطقه ای و کشوری را از دیگر رویکردها عنوان کرد و اظهار کرد: پارسال ۷۹ عنوان قهرمانی انفرادی و تیمی توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه در رقابت های استانی، منطقه ای و کشوری بدست آمده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار