نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسوولان موظفند کارهایی را که انجام می‌دهند به مردم بگویند تا آنها در جریان کارهای بزرگ نظام قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 29 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار «شهریار حیدری» نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مدیریت‌ها افراد سالم و بی‌حاشیه و صحیح به کار گرفته شود زیرا افراد درست و پاک به نفع استان است.

وی اظهار داشت: برای ارتقای همه جانبه کرمانشاه و خدمت به مردم همه نمایندگان استان مسوولند و باید بیشتر پای کار باشند.

آیت الله علما در ادامه گفت: استان کرمانشاه با داشتن استعدادهای عظیم خدادادی اعم از منابع، اماکن فرهنگی و گردشگری، طبیعت کم نظیر و زیرساخت‌های منحصر به فرد، باید جایگاهی بهتر و شکوفاتر در زمینه‌های اقتصادی و رفع معضل بیکاری داشته باشد، حال آن که اکنون اینگونه نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: برای برون رفت از وضع موجود همه مسوولان و نمایندگان استان مکلف هستند و باید راهکار ارایه دهند.
قبل از سخنان آیت الله علما، نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از برنامه های حوزه انتخابی خود را ارایه کرد.

حیدری از آمادگی مرزهای استان برای تردد زائران اربعین خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته امسال می‌توانیم خدمات قابل توجهی به زوار اربعین ارایه دهیم.

برای ارتقای کرمانشاه همه مسوولان موظف هستند
امام جمعه کرمانشاه امروز همچنین در دیدار با اعضای شورای همانکی بانک‌های استان گفت: برای ارتقای کمی و کیفی کرمانشاه و برون رفت از مشکلات موجود همه مسوولان موظف هستند.

آیت الله علما، بر اهمیت و ضرورت شکوفایی اقتصادی استان با استفاده از همه ظرفیت ها تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: بانک ها خیلی می توانند در شکوفایی اقتصادی موثر باشند زیرا اقتصاد رکن است لذا نقش بانک ها در مدیریت اقتصادی استان بسیار مهم است و بانک های استان بسیار می توانند در رفع معضل بیکاری موثر باشند.

وی با انتقاد از فرهنگ پشت میزنشینی افزود: منطق فعالیت و سخت کوشی را باید به عنوان یک فرهنگ بوجود آوریم. باید استان کرمانشاه هم در همین روال منطقی حرکت کند و فرهنگی بوجود آید تا تمام ظرفیت های کاری اشباع شود تا در برخی جاها تراکم کارمند و در بعضی جاها مجبور نشویم از بیرون وارد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مسوولان استان اظهار داشت: در این خصوص همه باید تلاش کنیم از نمایندگان مجلس گرفته تا استانداری، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی استان همه مکلف هستند معضل بیکاری را حل کنند.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه روی زر نشسته و سرمایه دار هستیم، دلیلی ندارد با این همه سرمایه ارزش پول ما کم باشد، لذا باید بدانیم کشوری هستیم که احتیاج به هیچ چیزی نداریم مشروط بر آن که خوب مدیریت کنیم. لذا بانک ها باید منابع مالی را خوب مدیریت کنند تا مشکلات مردم حل شود. نقش بانک ها در توسعه اقتصادی بی بدیل است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار