معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: علاوه بر نظارت بر واحدهای تولید و عرضه زولبیا و بامیه، نظارت بر واحدهای خدماتی و غذایی نیز در ایام نوروز تشدید می شود. داشت.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 28 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در بازدید از واحد های عرضه زولبیا و بامیه با اشاره به این که طرح تشدید نظارت بر این مراکز از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است گفت: علاوه بر این طرح طرح تشدید نظارت بر واحد های مختلف خدماتی و غذایی نوروزی نیز از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
ریخته گر افزود: ۳۵۱ بازرس بهداشتی در قالب ۹۱ گروه بازرسی برای بازرسی های بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان و ایام نوروز فعالیت های مستمر خود را انجام می دهند.
وی با بیان این که ۲۷ هزار و ۱۳۲ مورد بازرسی در طول ۱۱ روز گذشته انجام شده که ۲۵۳ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند و ۳۳ مورد پلمپ شده اند خاطرنشان کرد: در طول این مدت ۲۸ تن مواد غذایی فاسد امحا شده اند و بیش از ۲۰ هزار مورد سنجش پرتابل مواد غذایی از لحاظ رعایت مواد بهداشتی اتفاق افتاده است.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تصریح کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در واحد های صنفی می توانند مراتب گزارش های خود را با تماس از طریق سامانه ۱۹۰ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اعلام کنند.
زولبیا، بامیه و گوش فیل از جمله شیرینی هایی هستند که در ماه مبارک رمضان مورد استفاده مردم قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار