استاندار آذربایجان‌غربی: جهت گیری دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، برکات زیادی داشت و در این خصوص، استان ما در کشور پیشرو بود.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 28 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی پیشرفت طرح‌های عمرانی مربوط به سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی افزود: جهت گیری دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، برکات زیادی داشت و در این خصوص، استان ما در کشور پیشرو بود.

وی اضافه کرد: اولویت امسال ما هم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های جدید ملی است تا برای سال‌های آینده ریل گذاری لازم صورت گیرد.

معتمدیان افزود: هنر دستگاه‌های اجرایی این است که برای استفاده از اعتبارات ملی از مدیران فرادستی و وزارتخانه‌ها، برنامه داشته باشند تا بتوانیم به سرعت طرح‌ها را به سرانجام برسانیم

وی بااشاره به اینکه باید به سمت تکمیل طرح‌های مهمی نظیر راه آهن مراغه - ارومیه و آزادراه ارومیه - تبریز حرکت کنیم، گفت: با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها می‌توان در ارتقای شاخص‌های بخش تولید و بهبود معیشت مردم بسیار اثرگذار بود.

وی بر توجه ویژه به رفع عقب ماندگی‌ها تاکید کرد و یادآور شد: برای این حوزه به کار ویژه‌ای نیاز داریم تا بتوانیم به سرعت در این مسیر گام برداریم.

در این جلسه مدیران حوزه‌های مرتبط گزارشی از میزان پیشرفت طرح‌های عمرانی زیر مجموعه خود ارائه کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار