مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: پیشتر با هماهنگی های بعمل آمده با حضور تعدادی از عوامل سریال «نون خ ۴» در استان، ظرفیت های تنوع زیستی، مناطق تحت مدیریت و مرکز تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در استان به عوامل سریال جهت تصویربرداری و پخش در تیتراژ ابتدایی و بخش هایی از این سریال معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 28 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا محمدی با ابراز خرسندی از اینکه مساله محیط زیست در چند سال گذشته مورد توجه جدی رسانه ملی قرار گرفته است بیان کرد: پخش جاذبه های طبیعی و حیات وحش در سریال پرطرفدار «نون خ » می تواند گامی در جهت آگاهی دادن به مخاطبان در جهت حفاظت و حراست از این سرمایه های ملی باشد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نکات مثبت سریال «نون خ»، توجه به محیط زیست است عنوان کرد: خوشبختانه سریال «نون خ» به عنوان یک سریال در بافت خرده فرهنگ بومی و محیط زیستی مورد اقبال مردم قرار گرفته است و بیشتر بازیگران و عوامل این سریال غالباً دغدغه مند به مسایل محیط زیست بودند.

محمدی یادآور شد: سریال «نون خ۴»، فرصتی فراهم نمود که بتوانیم گونه ای از جاذبه‌های محیط زیستی و حیات وحش استان را به خوبی به مردم طبیعت دوست ایران معرفی کنیم.

وی همچنین از کارگردان، دست اندرکاران و هنرمندان این سریال به پاس معرفی جاذبه های طبیعی و تنوع زیستی استان ایلام قدردانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
ایلام
بیشتر تصاویر از استان لرستان بود . مثل دره شیرز و سد سیمره و پل گاومیشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
سد سیمره و پل گاومیشان که مربوط به دره شهر ایلام هستش نه لرستان...اوکی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار