جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: سارق مسلح در حین دستگیری در شهرستان اشتهارد به وسیله سلاح جنگی اقدام به خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 28 March 2023

خودکشی مرد مسلح در محاصره پلیس اشتهارد کرج !/ جمجمه اش را شکافت

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی رصد پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مزدا سرقتی در محور ماهدشت- اشتهارد، بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان اشتهارد برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

او افزود: در ادامه ماموران پس از شناسایی خودرو اقدام به تعقیب و مراقبت آن کردند که سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام اقدامات مخاطره آمیز و شلیک به سمت ماموران نظم و امنیت عمومی را مختل کردند که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چندین تیر هوایی را شلیک و خود را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه متهمان پس از توقف خودرو به صورت پیاده اقدام به فرار کردند که مأموران با انجام اقدامات پلیسی اقدام آنها را خنثی و قصد دستگیری آن ها را داشتند که در این حین یکی از سارقان به وسیله سلاح جنگی اقدام به خودکشی کرد.

او گفت: در ادامه متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه آغاز شده و نتایج تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: با هماهنگی مقام قضایی خودرو سرقتی توقیف و متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار