معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبرداد:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های تحولی برای ارتقاء کیفیت آموزش در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 27 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند «تحول» را مهم‌ترین محور بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام و سخنرانی نوروزی عنوان کرد وگفت: حوزه معاونت آموزش متوسطه تلاش خواهد کرد با تقویت نقاط قوت و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف وضع آموزش را بهبود بخشد .

وی از برگزاری اولین نشست روسا و معاونین آموزشی شهرستانها و مناطق آموزش وپرورش با محور فعالیتهای آموزشی در روز چهارشنبه 9 فروردین ماه 1402در یاسوج خبر داد و گفت: در این نشست هدایت تحصیلی دانش آموزان و توازن رشته ای ، انتخاب و انتصاب مدیران و ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آتی ، تحلیل عملکرد شهرستانها و مناطق در حوزه متوسطه اول و دوم و تبیین برنامه ها جهت پایه دوازدهم مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

جمالی، آموزش را زیربنای توسعه و تحول در جامعه دانست و گفت: از همه ظرفیتها و پتانسیلها برای ارتقاء کیفیت آموزش استفاده خواهیم کرد .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان ، برنامه محوری ،تولید محتوای غنی ، آموزش و توانمندسازی معلمان را از مهمترین برنامه های آموزش متوسطه در سال نو عنوان کرد وگفت: برنامه های اصولی و مدونی برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی در حال طراحی و تدوین هستیم که بزودی از آنان رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار