هدایت و اسکان مسافران در کلان شهر شیراز، یکی از خدمات هوشمند سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز ۱۳۷ در تعطیلات نوروز است .
کد خبر: ۱۰۹۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 27 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رضا جاویدی گفت: در بدو ورود مسافران به شهر شیراز پیامکی به تلفن همراه آن‌ها برای دریافت خدمات از سامانه ۱۳۷ شهردای شیراز ارسال می‌شود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: مسافران نوروزی پس از تماس با سامانه ۱۳۷، در صورت نیاز به هرگونه مسیریابی در شهر شیراز، موقعیت‌های مکانی و نشانی دقیق محل مورد نظر از طریق پیام کوتاه برای فرد تماس گیرنده به صورت کاملا رایگان ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه آدرس دهی سامانه ۱۳۷ بر بستر نقشه هوشمند کلان شهر شیراز صورت می‌گیرد، افزود: بیش از ۳۰ لایه اطلاعات مورد نیاز مسافران شامل جدول اماکن تارخی، گردشگری، اقامتی، پارکینگ ها، بازارها، مراکز درمانی و اصناف مختلف در این نقشه بارگذاری شده است.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: به کمک این نقشه هوشمند که به صورت برخط به مرکز کنترل ترافیک شهر شیراز متصل است، علاوه بر مسیریابی، آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌ها در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
حسینی، رییس اداره اطلاع یابی و ارتباطات مردمی شهرداری شیراز نیز گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در طول سال به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی تماس‌های شهروندان در خصوص درخواست‌ها و شکایات، راهنمایی و پیشنهاد‌های مرتب با حوزه‌های مختلف شهری هستند.
وی افزود: پس از تماس شهروندان و ثبت درخواست در سامانه، بلافاصله موضوع بر اساس حوزه مرتبط در شهرداری ارسال و توسط کارشناسان بررسی می‌شود.
رییس اداره اطلاع یابی و ارتباطات مردمی شهرداری شیراز افزود: در تعطیلات نوروز بخش عمده خدمات سامانه ۱۳۷ بر هدایت و اسکان مسافران نوروزی متمرکز است.
حسینی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که حدود ۵۰ درصد آن‌ها در خصوص هدایت و اسکان مسافران نوروزی بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار