مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز سوم فروردین ماه ۱۲۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی این استان انجام شده است .
کد خبر: ۱۰۹۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 26 March 2023

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز سوم فروردین ماه ۱۲۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی این استان انجام شده است .

به گزارش خبرنگار تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم‌علیزاده افزود: در مدت زمان یاد شده از بازدید‌های نظارتی که از مراکز اقامتی استان انجام شده است، ۱۱ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و ۲ اخطار کتبی برای تاسیسات گردشگری صادر شده است.

وی اظهار داشت: طی این مدت همانند سال گذشته هیچ شکایتی از تاسیسات گردشگری استان همدان دریافت نشده است.

معصوم علیزاده ادامه داد: بازدید‌های نظارتی انجام شده از اماکن گردشگری همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از ارائه خدمات اتوبوس‌های همدانگردی به گردشگران در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: اتوبوس‌های گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان که از آخرین روز‌های اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، آماده انتقال گردشگران نوروزی همدان برای گشت وگذار در اماکن تاریخی و زیبای شهر خواهند بود و تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت خود را استمرار خواهند داد.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها با هماهنگی سازمان فرهنگی شهرداری همدان، سازمان اتوبوس رانی و بخش خصوصی تور‌های تخصصی همدان گردی با محوریت ثبت جهانی هگمتانه پذیرای مسافران هستند.

معصوم علیزاده گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته گردشگران ضمن تماس با شماره ۰۸۱۱۳۷ می‌توانند از اماکن مد نظر بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار