مصاحبه اختصاصی تابناک با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در بازدید عیدانه و تحویل سال نو در شرکت مس سونگون
کد خبر: ۱۰۹۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 26 March 2023


تقدیر و تشکر داریم از مدیریت جهادی مجموعه مس سونگون واین  تبلور عینی همت عالی مجموعه مس سونگون میباشد که توانسته اند در شان نام آذربایجان بدرخشند و این روند روبه رشد مس سونگون باید ادامه داشته باشد.
آقای عباسزاده فرزند همین منطقه و این آب و خاک میباشد و با توجه به تعصب خاصی که نسبت به منطقه خود دارند روزهای خوبی برای این مجموعه در انتظار است.
کارنامه عملکرد مجموعه مس سونگون در سال ۱۴۰۱ را درخشان بوده و نقطه امید برای مردم میباشد و سال ۱۴۰۲ سال میوه دهی مجموعه از جهت رشد و توسعه در طرح های پیش رو خواهد بود.
رستمی در ادامه اشاره به نگرانی های مردم آذربایجان در مورد مس سونگون داشته و خواستار توجه به وعده های داده شده کردند.
وی در ادامه با ذکر اینکه شرکت مس سونگون در بحث توسعه رتبه یک در میزان مصرف بودجه و نقدینگی شرکت ملی مس ایران داشته است تاکید کرده و در مورد سونگون این انتظار می رود که مس سونگون بزرگترین معدن دنیا باشد. و در این زمینه هر گونه سرمایه گذاری لازم باشد انجام خواهد گرفت و هیچ مانعی وجود ندارد.
مدیر عامل مس ایران در مورد هزینه کردهای مس سونگون در موضوع مسئولیت های اجتماعی ضمن اعلام اینکه کارهای خوبی انجام گرفته تاکید کردند در مورد سرمایه گذاری در جهت ایجاد فاضلاب شهری ورزقان و تاسیس کمپ ورزشی جزو منحصربفرد ترین پروژه‌ای شرکت ملی مس ایران محسوب می شود.
همچنین با اشاره با افتتاح فاز یک جاده ورزقان به تکمیل فازهای بعدی و پل اهر نیز در سال ۱۴۰۲ تاکید کردند.
آقای رستمی با ذکر اینکه ورزقان شهر محرومی است و وضعیت قابل قبول نیست تاکید کردند که مس سونگون در این موضوع مسئولیت پذیر بوده و باید این مهم به اطلاع مردم برسد.
وی در ادامه با اعلام این که در تولید کاتد از ۳۰۰ هزار تن عبور کرده ایم  تاکید کرد این مهم بخاطر همکاری همه مجموعه مس کشور بالاخص شرکت مس سونگون بوده است.
رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پایان خبر دادند که ما با معدن سونگون جایگاه آمریکا در داشتن ذخایر مس را گرفتیم. آنها رتبه ۵‌ام را داشتند و ما در رتبه ۷‌ام بودیم که بواسطه عملکرد مدیریت فعلی شرکت مس سونگون توانستیم در رتبه ۵‌ام جهانی قرار بگیریم.

در پایان با اشاره به انتخاب مدیرعامل جوان برای مجتمع مس سونگون افزودند که این انتخاب را کرده ایم و حمایت هم میکنیم و به تمام مسئولین کشور نیز توصیه میکنم  از جوانان استفاده و اعتماد کنند چرا که ما جنگ را با جوانان بیست ساله پیروز شدیم و معتقدیم که جنگ اقتصادی را نیز میتوان با جوانان پیروز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار