کد خبر: ۱۰۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 26 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار مهم انتظامی استان مازندران در روز یک شنبه مورخ 6 فروردین ماه 1402

_________________

کشف 10 فقره سرقت منزل با دستگیری 5 سارق "عباس آباد "
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5 سارق منزل با 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی بابایی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان عباس آباد ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف کردند.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
_________________

انهدام باند کلاهبرداری 5 میلیاردی یک شرکت هرمی در شهرستان تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس، مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط اعضای یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، تعدادی از متهمان را که در حال عضوگیری در شهرستان تنکابن بودند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، اظهار کرد: این افراد که در قالب یک شرکت 22 نفره در آن شهرستان سکونت داشتند و اقدام به تبلیغ و عضوگیری می کردند با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ دیلمی از کشف کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی اعضای این باند در این پرونده خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با اشاره به اینکه وعده‌ استخدام با شرایط عالی ، یکی از شگرد های شركت‌هاي هرمي است از مردم خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.#
_________________

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از كشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق خبر داد.
سرهنگ عبدالله اکبری در گفت ‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر، گفت: درپي كسب خبری مبني بر فعاليت قاچاقچيان محصولات جنگلي در زمينه قاچاق چوب پيگيري موضوع در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگي‌ قضائي و با همکاری اداره منابع طبيعي، متهمان که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال قاچاق چوب بودند، شناسايي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: ماموران با متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن موفق شدند، سه تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ اکبری، تصريح كرد: در اين راستا یک متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه،خاطر نشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري کنند.
_________________
اجرای اولین مرحله از طرح محله محور در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای اولین مرحله از طرح محله محور در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت خبر داد.
سرهنگ سید محسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پيشگيري و مقابله جدی با سرقت طرح محله محور به مدت 48 ساعت از سوی کلانتری و پاسگاه های سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و افزایش گشت های هدفمند انتظامی، موفق به شناسایی و دستگیری 89 سارق و کشف 68 فقره سرقت شدند .
سرهنگ جعفری، تصريح کرد: در این طرح 98 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 26 خرده ‌فروش موادمخدر دستگير شدند و بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به توقیف 67 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت در این طرح ، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
_________________

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار