سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز از اسکان روزانه ۵۰۰ خانوار در کمپ‌های نوروزی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 26 March 2023

علی شمسی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای اسکان مهمانان نوروزی اظهار کرد: ستاد اسکان شهرداری اهواز ۲۹ اسفندماه آغاز به کار کرد و امکانات مورد نیاز برای اسکان مهمانان نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه بین المللی اهواز تامین شد.

وی افزود: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون، روزانه حداقل ۵۰۰ خانوار در این مکان‌ها اسکان یافته‌اند و هر خانوار ۲۴ تا ۴۸ ساعت در این محل‌ها مستقر بوده‌اند. 

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی خوزستان مسافران زیادی به این استان آمده‌اند به گونه‌ای که بیشتر مکان‌های اسکان اداره آموزش و پرورش نیز پر شده‌اند.

شمسی بیان کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط بین مسافران، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در محل کمپ‌های نوروزی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین امکانات مورد نیاز در محل اسکان مهمانان نوروزی، افزود: سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و دیگر موارد مورد نیاز از جمله استقرار نیروهای اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در این مکان‌ها پیش‌بینی شده و امنیت خوبی تامین شده است. کمپ قایقرانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در پارک لاله مستقر شده تا ایمنی تفریح‌های آبی در رودخانه کارون را کنترل و تامین کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: پیش‌بینی می‌شود بعد از پایان بارندگی‌های پیش رو، پیک دوم سفرها آغاز شود و مسافران بیشتری در استان خوزستان حضور پیدا کنند که پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و خدمات تا ۱۳ فروردین‌ماه ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار