فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در سال گذشته توسط بسیج سازندگی با همکاری سایر دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی بیش از ۱۷ میلیارد ریال صرف بهسازی ۷۵ رشته قنات در استان شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 26 March 2023

سردار حسین زارع کمالی افزود: کمک به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و همراهی با دولت، از رویکردهای بسیج سازندگی در قالب مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی در انجام طرح ها است که در این زمینه به مسائل بخش های مختلف جامعه به خصوص مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان بیشتر توجه می‌شود.

وی با تبریک سال جدید و بهار معنویت از همکاری گروه‌های جهادی بسیج برای کاهش مشکلات مناطق محروم استان و خارج از استان در سال گذشته قدردانی و بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در کنار امور مختلف عمرانی از برنامه‌های دیگری است که سال گذشته به خصوص در زمینه ازدواج جوان با همراهی دولت و خیران در استان صوررت گرفته است.

زازع کمالی بیان کرد: برگزاری بیش از ۴۰۰ جشن ازدواج آسان و پیگیری برای تهیه و توزیع جهیزیه از دیگر برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در سطح استان بود که در سال جدید نیز با قوت تداوم می یابد.

وی از همه مردم و خیران خواست بر حسب ضرورت های امسال با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی در تحقق اهداف این نهاد و برای تحقق شعار سال با بسیج همکاری کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار