مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان داشت :قطعاً در نیمه اول سال جاری تونل‌های محور ایلام مهران به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و بزرگراه ایلام مهران تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 26 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی گفت :  تونل دوم راه کربلا و مسیر ورودی و خروجی آن در مجموع سه و نیم کیلومتر است که در ایام اربعین به صورت اضطراری زیر بار ترافیک قرار گرفت و اخیراً دو دستگاه پل در طرفین این تونل احداث شد و عملیات زیر سازی فنی و استاندارد مسیر در حال اجرا است و پس از این مرحله بیس و آسفالت آن با مساعد شدن شرایط جوی به انجام خواهد رسید و به صورت تکمیل شده زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

وی افزود : به دلیل حجم بالای تردد در زمان اربعین قسمت‌هایی از مسیر ایلام- مهران از جمله تونل‌ها و قطعه رانشی به صورت اضطراری و موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و بعد از اربعین بلافاصله پیمانکاران مشغول عملیات تکمیلی این قسمتها شدند.

 دوستی ادامه داد : برای تکمیل لاین دوم بزرگراه «ایلام- مهران» دو رشته تونل در حال احداث است که عملیات حفاری و کف برداری تونل کیلومتر ۵ (تونل اول) به طول ۸۴۰ متر انجام شده هم اکنون لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) این تونل آغاز شده است و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا اربعین امسال عملیات لاینینگ و زیرسازی و بیس و آسفالت آن به پایان خواهد رسید.

وی گفت : هر ساله متأسفانه شاهد حوادث رانندگی در محور ایلام _ مهران مخصوصاً در محدوده تونل‌های مذکور بودیم اما خوشبختانه در نوروز سال جاری تا کنون با وجود افزایش تردد با هدایت ترافیک به مسیر جدید و عبور از تونل‌های محور شاهد حادثه رانندگی جدی در این مسیر نبوده‌ایم و امیدواریم تا پایان نوروز هم شاهد حادثه‌ای با وجود جدا شدن مسیر رفت و برگشت نباشیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار