با حضور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان و با حضور تولیت آستان قدس رضوی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، در حرم مطهر امام رضا(ع) گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 26 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی، واقع در باب الجواد حرم مطهر امام رضا(ع) برپا شده، تا یازدهم فروردین‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای خانواده‌های مشهدی و زائران حرم مطهر رضوی خواهد بود.

شعار محوری این دوره از نمایشگاه قرآن مشهد، «قرآن، خانواده و زندگی» انتخاب شده و ۱۵۰ تشکل قرآنی استان خراسان رضوی در قالب ۱۵۰ غرفه، محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در این آیین گفت:

برپایی این نمایشگاه در جوار  بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، فضای معنوی و متنوعی ایجاد کرده است که بسیار ارزشمند است و از عموم زائران و مجاوران دعوت می‌کنم همراه با خانواده از این نمایشگاه بازدید کنند.

فعالیت‌های قرآنی با توجه به گستره، جایگاه و اهمیت آن، ظرفیت تبدیل شدن به یک نمایشگاهی دائمی را دارد و می‌توان این موضوع را مورد توجه قرار داد.

همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد و در مجاورت آن، نمایشگاه "رواق خدمت" نیز با حضور تولیت آستان قدس رضوی  گشایش یافت.

در نمایشگاه رواق خدمت، علاوه بر ارائه محتوای مربوط به تاریخچه حرم‌مطهر امام رضا(ع) و شکل‌گیری آستان قدس رضوی، گزارش‌هایی متفاوت، متنوع و مصور از اقدامات و خدمات این آستان ارائه شده و زائران و مجاوران می‌توانند در بازدید از این نمایشگاه با حوزه‌های مختلف خدمت خادمان، خادمیاران، بنیادها و سازمان‌های ذیل آستان قدس رضوی در عرصه‌های میزبانی از زائران، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار