شهردار ابدانان گفت:  تلاش همکاران ما درشهرداری بر این است که میزان سرانه فضای سبز در شهر را افزایش دهیم و طراوت ،سرسبزی در تمامی محلات و کوچه پس کوچه های شهر ایجاد کنیم . 
کد خبر: ۱۰۹۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 25 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه میزان فضای سبز موجود درسطح شهر آبدانان را کافی نیست و بیان داشت : فضای سبز در حال حاضر از ۶ هکتار به ۱۰ هکتار رسیده است و ما تلاش میکنیم این مقدار را افزایش دهیم . 

 وی از گلکاری بهاره به میزان یک هزار و۵۰۰ صندوق گل فصلی درسطح شهر ومیادین ورودی ومرکزی خبرداد وافزود: تعداد ۱۰۰ نهال تولید شده ودر بلوارهای سطح شهر از انواع درختان زینتی کاشت شده است . 

دوستی درخصوص افزایش بوستانهای محلی گفت:مقدار ۶ هزار مترمربع بوستان در محله های هزاردر و کوی کارکنان درپایان سال ساخته ودرابتدای سال مورد استفاده شهروندان قرار گرفت . 

وی همچنین اضافه کرد: جهت استفاده یهتر شهروندان از بوستانها ، بهسازی و کف سازی بوستانها  1000 متر مربع، خدمات شهربازی ووسایل استاندارد به بیست هزار نفر افزایش یافته است ،رنگ آمیزی بوستانهای سراب ،پارک شهر،باقرصدروجداول بلوارها تامین روشنایی میادین وپارک شهر  انجام شده است . 

شهردار آبدانان درخصوص مکانیزه کردن پارکهاو بوستانها افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ متر  ازبلوار های فرهنگیان و محله کارکنان لوله کشی صورت گرفته است و با جداسازی آب شرب شهری از آب فضای سبز2 بوستان پارک شهر و پارک صخره ای سراب سعی کردیم هم صرفه جویی درمصرف آب داشته باشیم وهم  نیرو.  

شهردار درپایان ضمن تشکر از شهروندان به خاطر همکاری در نگهداری فضای سبز و درختان محلات ، این فعالیتها در ارتقای فضای سبز را ناچیز عنوان کرد وابراز امیدواری داشت با توجه به نیروهای مجرب وفعال درفضای سبز ودیگر بخش های شهرداری شهری زیبا وچشم نواز برای شهروندان به زودی رقم خواهیم زد . /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار