استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: مهار تورم پیوسته منوط به رشد تولید است و این دو دستور را باید نصب العین قرار داده و با داشتن برنامه های متقن و اجرایی در راستای تحقق آن تلاش کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 25 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات ویژه سفرهای نوروزی استان ایلام، اظهار داشت: سال نو با فرمایشات مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید مزین شده است و این امر، مسوولیت ما را در حوزه توجه به معیشت مردم سنگین تر کرده است.

وی افزود: رهبری هر ساله با بیانات گرانقدر خود در آغاز هر سال، به عنوان یک راهبرد راه را برای ما مشخص می نمایند و در چند سال گذشته شعارهای سال مبتنی بر مسایل اقتصادی بوده است.

استاندار ایلام با اشاره به شعار سال جاری، تاکید کرد: مهار تورم پیوسته منوط به رشد تولید است و این دو دستور را باید نصب العین قرار داده و با داشتن برنامه های متقن و اجرایی در راستای تحقق آن تلاش کرد.

بهرام نیا با اشاره به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان در راستای رفع موانع تولید در استان در خطبه های نماز جمعه، ابراز کرد: بیانات امام جمعه ایلام کاملا به حق است و ادارات ما به گونه ای باید عمل کنند که گلایه ای از سرمایه گذار در استان به همراه نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان در اولین روز اداری سال با اهتمام به این موضوع و رفع موانع تلاش کنند و اگر عمدی و سهوی مشکلی برای یک سرمایه گذار ایجاد شود همه باید پاسخ گو باشیم.

استاندار ایلام گفت: سال جدید باید بستر مناسب برای سرمایه گذاری در مقام مقایسه با سال گذشته مهیا تر شده و از سرمایه گذاران دعوت شود ، چراکه استان ظرفیت های متنوع و مختلفی در حوزه های فرهنگی مذهبی صنعتی و پتروشیمی و گردشگری دارد.

بهرام نیا بیان کرد: انگیزه برای سرمایه گذاران در استان فراهم و موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته شود ، مدیران و کارشناسان باید این نکته را در درون خود تقویت کنند که از سرمایه گذران حمایت و زمینه های لازم برای حضور آنان رافراهم آورند.

وی بیان کرد: مدیران استان در ابتدای سال با کلیه عوامل خود در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای سرمایه گذاران در استان جلسات لازم را برگزار و آموزش های لازم ارایه شود.

بهرام نیا با بیان اینکه بسیاری از امور سرمایه گذاری با بحث معیشت مردم رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک راهبرد در طول سال جاری نصب العین مسوولان استان قرار گیرد./م

برچسب ها: استاندار ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار