امداد رسانی امدادگران هلال احمر گیلان در ۵۷ مورد حادثه در ایام نوروز
کد خبر: ۱۰۹۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 25 March 2023


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از خدمات رسانی امدادگران به ۱۷۳ مسافر در ۵۷ مورد حادثه از ابتدای طرح امداد نوروزی تا به امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تابناک گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در این استان به ۱۷۳ نفر از مسافران در ۵۷ مورد حادثه امدادرسانی شد.

سیاوش غلامی با اشاره به فوت ۶ مسافر در صحنه تصادف ، افزود: در این حوادث ، ۷۷ نفر مصدوم شدند که ۳۰ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۳ نفر سرپایی مداوا شدند.

وی گفت: در این حوادث ۱۹۲ امدادگر در قالب ۶۵ گروه عملیاتی با ۴۱ دستگاه آمبولانس و ۱۳ ست نجات برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین از ۵۶ مورد عملیات فنی رهاسازی، برف روبی و کولاک در جاده‌های استان خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، ضمن حفظ خونسردی ، برای کمک گرفتن از امدادگران با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند و یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

سیاوش غلامی افزود: ۳۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات در ۱۷ شعبه شهرستان با ۱۸۰ نجاتگر در طول ایام نوروز خدمات خود را به مسافران این استان ارائه می‌کنند.

وی گفت: همچنین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با همکاری روزانه ۱۹۱ عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان با اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه‌ها و مقاصد سفر در حال اجراست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار