فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 24 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی حضوری و چهره به چهره با جمعی از پاسداران و رزمندگان اسلام در مناطق مرزی، آمادگی‌های رزمی و دفاعی آنان را ارزیابی و از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان، گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیأت همراه از مرزهای شمال‌شرقی و مرز تایباد نیز بازدید و با مرزبانان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :