مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات گفت: جریان تبلیغ کشور نیازمند پیوست رسانه‌ای در جنگ چندوجهی دشمنان است.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 23 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ، حجت الاسلام محمد جنتی ظهر چهارشنبه در همایش «طلایه داران تبلیغ» که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور روحانیون و ائمه جماعات برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که طی حدود ۲ سال اخیر با شدت بیشتری از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود توجه به محاصره تبلیغاتی دشمنان در جنگ رسانه‌ای است.

وی افزود: محاصره تبلیغاتی به معنای آن است که دشمن چنان فضایی را ایجاد کند که نتوانید اقدامات و حقایق را بیان و مطرح کنید.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور تصریح کرد: ملت ایران در دهه ۶۰ تهاجم نظامی را تجربه کرد و در سال‌های بعد رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی، امنیتی و نفوذ، اقتصادی هشدار دادند و یک دهه شعارهای محوری سال شعار اقتصادی بود و امروز نیازمند آن هستیم که با جدیت و عمل فرامین رهبری را اجرا کنیم.

جنتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ و در حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی نیز رهبر انقلاب نسبت به تهاجم تبلیغاتی دشمنان تاکید کردند و امروز نیازمند آن هستیم که فعالیت تبلیغی و اجتماعی روحانیون از پیوست رسانه‌ای برخوردار باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و حضور در مدارس و ارتباطات با نوجوانان به سهم خود ارزشمند است اما نباید از شکست فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان بر اساس منویات رهبر انقلاب غافل شویم.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور گفت: در ناآرامی‌های ماه‌های گذشته عده محدودی در خیابان‌ها حضور داشتند اما رسانه دشمن چنان القا می‌کرد که تمام ملت ایران در خیابان‌ها حضور دارند و برای شکست این فضا نیازمند فعالیت تمام مسئولان و صاحب نظران هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار