مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تا کنون، ۱۳۴ بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی استان انجام شده که ۷ واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلفات نیز پلمپ شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 23 March 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در گفت‌وگویی با خبرنگاران بیان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات، طرح حدودا ۶۰ روزه‌ای را از ۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در دو مرحله‌ی روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال جدید و اول ماه رمضان تا پایان ماه مبارک آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: طی این دو مرحله، رؤسای شعب در روزهای اداری تا ساعت ۲۰ و روزهای غیراداری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ ظهر، در اداره‌کل حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در این طرح، به پرونده‌های تشکیل شده و تخلفات و جرایمی که توسط ضابطین ثبت شده، رسیدگی می‌شود و همچنین گشت‌های مشترکی دایر شده که از سطح بازار، واحد‌های صنفی، کشاورزی و نان، مجتمع‌های بین راهی، مراکز اقامتی و هتل‌ها و... سرکشی می‌کنند.

وی اعلام کرد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، شرکت فرآورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت، اداره حمل و نقل جاده‌ای و... انجام می‌شود.

ریاضی مطرح کرد: الحمدلله در استان قم قیمت‌های فروش کالاها و خدمات نسبت به سایر شهرها و استان‌ها بهتر است که منصف بودن اغلب کسبه قمی، حساس بودن مردم نسبت به تخلفات و گزارش‌دهی جرایم به سازمان‌های نظارتی و همچنین اهمیت دهی و حساسیت مسئولان استان قم از دلایل این وضعیت مناسب در واحدهای مختلف است.

وی گفت: گشت‌های نظارتی پیش از سال تحویل بیشتر در واحد‌های صنفی و ارائه کالا انجام می‌شود و در زمان پس از سال تحویل، گشت‌ها در مجتمع‌های بین راهی، رستوران‌ها، اماکن اقامتی و هتل‌ها متمرکز می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به بازرسی و نظارت از ۱۳۴ واحد صنفی استان در روزهای اخیر، اظهار کرد: طی این مدت ۷ واحد صنفی دارای تعدد و تکرار تخلفات پلمپ شده و پارچه محکومیت نیز بر درب این واحد‌های صنفی نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های پلمپ شده از صنوف سوهان، قنادی و شیرینی پزی، قالیشویی، میوه فروشی و رستوران بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار