معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۱۰ هزار بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی کرمانشاه در برنامه سلامت نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 23 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ابراهیم شکیبا اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی حساس در استان کرمانشاه در برنامه سلامت نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا اول فرودین ۱۴۰۲ انجام گرفته است.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۷۸۰ بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی و اقامتی توسط کارشناسان بهداشتی انجام می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۲۰۹ بازدید از سامانه‌های آبرسانی، ۲۳۸ مورد بازرسی مشترک با ادارات، ۲۱۷ مورد معرفی متصدیان مراکز و اماکن دارای تخلف بهداشتی به مراجع قضائی، ۹۸ مورد تعطیلی مراکز واماکن متخلف، هشت هزار و ۹۰۵ مورد سنجش کیفیت مواد غذایی با استفاده از دستگاه‌های پرتابل بازرسی، ۲۱ مورد رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه بهداشت ۱۹۰ و چهار هزار و ۳۲۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته توقیف و جمع آوری شده صورت گرفته است.

شکیبا بیان کرد: همشهریان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس حاصل کنند که در اسرع وقت رسیدگی لازم به عمل آید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار