کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 23 March 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع 5 میلیون و 121 هزار لیتر سوخت کشاورزی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 محمدباقر اسفندیاری کلایی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و 121 هزار لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان میاندورود توزیع شد.

 

وی افزود: این میزان سوخت بصورت نفت گاز و نفت سفید برای انجام فعالیت های کشاورزی مانند شخم و شیار، موتور پمپ، ماشین آلات کشاورزی، برداشت محصولات کشاورزی، باغداری و دامداری به بهره برداران توزیع شد.

 

اسفندیاری تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری، متقاضیان فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و ارسال درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

این مسوول با بیان اینکه از اين مقدار سوخت، چهار میلیون و 970 هزار ليتر نفتگاز و 151 هزار ليتر نفت سفيد بود، اضافه كرد: اين مقدار سوخت براي انجام عمليات زراعي كاشت، داشت و برداشت محصولات زراعي و باغي، مرغداري ها، دامداري ها، صنايع تبديلي و تكميلي و ساير بخش‌های كشاورزي بين بهره برداران توزيع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بر ‌اساس قانون، متقاضیان مطابق با جداول توزيع سوخت و با توجه به شرايط و متناسب با ماه‌هاي سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائيد مديريت جهاد كشاورزي براي دريافت سوخت به شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي معرفي مي‌شوند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار