کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲ 23 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم در سال جدید دولت خدمتگزار سیزدهم بهتر از گذشته موفق باشد، هم برای گشایش سفره‌های مردم و هم برطرف کردن نیازمندی مردم، افزایش نرخ رشد اشتغال و بیکاری ضرورت دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار نوروزی با استاندار و معاونین و مدیران استان، ضمن تبریک سال ۱۴۰۲، "سال مهار تورم و رشد تولید" و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امیدواریم در راستای عملیاتی کردن شعار سال شاهد عملکردی مناسب باشیم‌.

وی با بیان اینکه سال گذشته باوجود مشکلات تحریم خارجی ها و بی انصافی برخی از داخلی ها و به‌خصوص مسائل اغتشاشات سالی خوب و پرتلاش برای مسئولان بود، افزود: سال ۱۴۰۱ برای ملت سالی مجروح، غصه‌دار، موفق، مهربان و امیدوار بوده است.

آیت الله محمدی لائینی چشم انداز سال جدید را روشن‌تر دانست و گفت: امیدواریم با هم یک ارزیابی از توفیقات دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته داشته باشیم، در حوزه مسائل عمران و آبادانی، مازندران فی نفسه‌ای برای رشد خود نیاز به آن دارد علاوه بر اینکه در سال بالای ۲۰ میلیون مسافر نیز وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تمام جاده‌های آسفالته مازندران روکش نیاز دارد، عنوان کرد: همچنین به تعدادی پل‌های هوایی زیرگذر و روگذر لازم داریم، بودجه این نیازمندی‌ها باید ملی تامین شود چرا که ما میزبان ۲۰ میلیون گردشگر در ایام نوروز هستیم‌.

این مسئول ادامه داد: در بحث مرکبات پارسال قیمت فروش مرکبات استان پائین بوده است، الان که روزنه‌های صادرات باز شده می‌توانستیم کاری کنیم که باغداران ما متضرر نشوند.

وی اعلام کرد: افزایش رشد اقتصادی به سه درصد بسیار خوب است، شناسنامه دار شدن ۷۰ درصد از محصولات کشاورزی خوب است، باید به سمت اقلامی در مازندران برویم که تولیدش بیشتر است، مسئولان فرهنگی باید جهادی عمل کنند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: در ماه رمضان روزه‌خواری علنی نباید اتفاق بیافتد، مسائل حجاب و عفاف باید رعایت شود، غیر از ماه رمضان باید سنگین و متین رفتار کنیم
البسه جلف و وضع ناجور در پوشش‌های برخی از خانم‌ها زیبنده مردم دیندار مازندران نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: مسئولان باید وظیفه خودشان را بدانند، نظارت‌ها جدی باشد؛ برخی دستگاه‌ها همچون صمت هنوز مسئول نداریم، همه باید ملتزم به قانون باشند.

این مسئول با اشاره به سفر امروز استاندار و مسئولان استانی به منطقه دودانگه اظهار کرد: منطقه دودانگه از نظر مادی فقیر ولی از نظر معنوی غنی است، امیدواریم مسئله شناسی و مسئله یابی این منطقه با هدف حل آنان صورت بگیرد مردم هم باید خودشان را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال حماسه بزرگ انتخابات را پیش رو داریم و باید از نظر اجرایی برنامه‌های لازم تدارک دیده شود، گفت: انتخابات برای نظام اسلامی همیشه عامل موفقیت و قدرت‌نمایی بوده است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امیدواریم سال عزت اسلام، ظهور امام زمان (عج) باشد، گفت: امیدواریم دولت خدمتگزار سیزدهم بهتر از گذشته موفق باشد، هم برای گشایش سفره‌های مردم و هم برطرف کردن نیازمندی مردم، افزایش نرخ رشد اشتغال و بیکاری ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: باتوجه به اینکه در مازندران مشکل پیری جمعیت، نرخ پائین ازدواج و زاد و ولد داریم باید مشوق‌های لازم در این زمینه انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرصت تبلیغاتی ماه مبارک رمضان برای روحانیون بسیار مهم است و فرصت توجه مردم به انواعی از مسائل و مسائل فرهنگی و هم ارشاد مسئولان وجود دارد، مبارزه با منکرات، تنویر افکار عمومی، توجه مردم به وظایفی که در رابطه با دین و مسئولان دارند مهم است.

وی در پایان خواستار شد: در ماه مبارک رمضان مردم باید حضورشان را در مساجد و نمازهای جمعه پرشورتر کنند تا با فاصله‌گیری از شیطان مشکلاتمان کمتر باشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار