امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه مدافعان و حافظان امنیت که در حوادث اخیر دچار آسیب دیدگی و جراحت شدند، مایه افتخار هستند، گفت: مدافعان و حافظان امنیت خار چشم دشمنان هستند.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 23 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، روز چهارشنبه به همراه سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان، با تعدادی از خانواده های مدافعان و حافظان امنیت که جریان حوادث و اغتشاشات اخیر دچار آسیب شده بودند، به مناسبت عید نوروز دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه ایلام در این دیدارها، با تقدیر از مجاهدت ها و تلاش کسانی که برای حفظ امنیت در مقابل اغتشاشگران و به هم زنندگان نظم جامعه و امنیت جامعه جانفشانی کردند، گفت: دشمن در جریان حوادث اخیر و اغتشاشات برنامه ریزی گسترده ای را با محوریت تبلیغات دروغ و فضای مجازی طراحی کرده بود که نقشه آنان با بصیرت مردم و حضور مدافعان و حافظان امنیت، نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث، دشمنان نظام و انقلاب، اغتشاشگران و معاندین در تلاش بودند که مردم را در کشور رو در روی هم قرار دهند، ابراز کرد: در این حوادث با صبر و حوصله ای که با تاکیدات مقام معظم رهبری در برخورد با اغتشاشگران، اتخاذ شد، دشمنان نظام و انقلاب مایوس شدند و عفو مقام معظم رهبری نسبت به افراد دستگیر شده نیز اقتدار و قدرت نظام اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز با بهار قرآن، یادآور شد: مجاهدت شما در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، معامله با خداوند متعال بوده و جایگاه شما محفوظ است، جانفشانی شما در این اغتشاشات در راه جهاد فی سبیل الله جای قدردانی دارد، اجر شما با خداوند متعال است و نزد خداوند محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: شما در این اغتشاشات خار چشم دشمنان بودید و مایه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار