کد خبر: ۱۰۹۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 22 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

موبایل قاپ حرفه ای در بابل دستگیر شد 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري سارق موبايل قاپ با 18 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پي وقوع چندین فقره موبايل قاپي در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتي، سارق را شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل بيان داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 18 فقره موبايل قاپي در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ شالیکار، در خاتمه از شهروندان خواست: با رعايت نكات ايمني در حفظ و نگهداري اموال خود، دست سارقان را در رسيدن به اهداف شوم خود كوتاه كنند.

------------------------------------------

دستگیری سارقان ویلاهای خالی از سکنه در چالوس 

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری 2 سارق ویلاهای خالی از سکنه با 6 فقره سرقت خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ خسروی، خاطرشنان کرد: متهمان که اهل و ساکت یکی از استان های همجوار بودند در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 6 ویلای خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و تحویل آن به مالباختگان خبر داد و اظهار داشت: متهمان با انتقال اموال سرقتی به مخفیگاه خود اقدام به فروش آن در سایت های خرید و فروش کالا و خدمات می کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مالکان منازل و ویلاها در این شهرستان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال و منزل خود ونصب سیستم های بازدارنده، حتی الامکان از فردی مطمئن و یا نگهبان برای حفاظت از منزل خود بکارگیری کنند .

------------------------------------------

کشف دام زنده قاچاق در مازندران 

سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 17راس دام زنده قاچاق در اجراي طرح مبارزه با قاچاق و خروج غير مجاز دام زنده در شهرستان ساری خبر داد. 

سرهنگ" محمد محمد پور " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن سال جدید و افزايش خروج غير مجاز دام از استان به مقصد استان هاي همجوار و تبعات ناشي از خروج غير مجاز دام زنده به ويژه افزايش قيمت و کمبود گوشت قرمز در سطح استان ، اجراي طرح استاني مبارزه با قاچاق و خروج غير مجاز دام در دستور کار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، با اشاره به طرح های کنترلی مبارزه با قاچاق در استان، تصریح کرد: با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي خروجي استان و نظارت بر تردد خودروهاي حامل دام در طول اجراي طرح ، یک دستگاه خودرو حامل دام زنده (گوسفند) فاقد مجوز حمل در شهرستان ساری توقيف شد.

سرهنگ محمدپور از کشف 17 راس دام زنده در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش کشفيات به دست آمده یک میلیارد و 200میلیون ریال برآورد شده است.

وی از دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند.

سرهنگ محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت شهرندان از آنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي و قاچاق کالا که موجب اخلال در نظام اقتصادی جامعه می شود، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری سارقان خودرو در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5 سارق حرفه ای خودرو با 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی عباس آباد تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی از کشف 4 خودرو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند .

------------------------------------------

دستگیری 2 عامل ارتباط با شبکه های معاند در کلاردشت 

سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از شناسایی و دستگیری 2 عامل ارتباطی با شبکه های معاند در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات ضد امنیتی، تهیه تصاویر و انتشار آن در شبکه های مجازی معاند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه در این ارتباط، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موفق به شناسایی 2 عانل ارتباط با شبکه های معاند در این شهرستان شدند .

سرهنگ اکبرنژاد، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهمان را در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند .

اکبرنژاد در خاتمه با بیان این که انتشار هرگونه تصاویر یا محتوای مجرمانه با موضوع سیاه‌نمایی، تشویش اذهان عمومی و انتشار تصاویر غیراخلاقی و مبتذل در فضای مجازی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از رفتار فرزندان خود در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و ناامنی های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

کشف 2 تن روغن خوراکی احتکاری در "نوشهر 

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 2 تن روغن احتکاری به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان نوشهر خبر داد . 

به گزاش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمد پور" با اعلام این خبر، گفت:در پي کسب خبری مبنی بر بر احتکار روغن خوراکی در انباري واقع در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات گسترده پلیسی، محل دپوی روغن های احتکار شده شناسایی شد و ماموران با همکاري کارشناسان اداره صمت پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار موفق شدند، 2 تن و 40 کيلو گرم روغن خوراکي را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، اظهار کرد: در این خصوص متهم به احتکاری شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ارزش ریالی کشفیات را برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرد وافزود: در این پرونده قضائی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد .

------------------------------------------

کشف ۲۸ کیلوگرم موادمخدر حشیش در" بهشهر " 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 28 کیل حشیش در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در یکی از روستاهای حومه شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک زوج را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار