بارش برف محور کیاسر به ساری را مسدود کرد
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 22 March 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس راه استان با اشاره به بازگشائی محور کندوان از محدودیت های تردد در محور کیاسر به ساری به علت بارش برف شدید خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر از بارش برف و کولاک شدید در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: محور کندوان که به علت ریز کوه و بارش شدید برف و کلاک مسدود شده بود از با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز باز شد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: محور کیاسر به ساری حدفاصل تلمادره به علت باش برف و کولاک شدید از صبح امروز مسدود شده و تردد در آن امکان پذیر نیست .

وی با شاره به این که تلاش عوامل راه و راهداری برای بازگشایی این محور ادامه دارد، افزود: سایر محور های استان نظیر کندوان، هراز و فیروزکوه باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد .

سرهنگ جهان تاب همچنین یاد آور شد: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی و معابر بین شهری استان سطح محورها و جاده های استان لغزنده است و لازم است رانندگان گرامی ضمن خودداری از سفرهای غیر ضرور و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز توصهیه های پلیسی را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار