کد خبر: ۱۰۹۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 22 March 2023

همواره مهمترین اولویت درمان تامین اجتماعی گیلان ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی برای کسب رضایتمندی بیمه شدگان است دکترحسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در گفتگو با خبرگزاری تابناک گیلان گفت.
در9ماهه اول سال 1401 طبق نظرسنجی از سامانه CRM سازمان میزان رضایتمندی ازخدمات سرپایی 85درصد و در خدمات بستری نزدیک به 90درصد است. بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که تا قبل از افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله به عنوان تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان بود در سال 1401 نزدیک به 10هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است. دربیمارستان شهید املاکی لنگرود، از روز افتتاح (16 اسفند) تا این لحظه(29 اسفند1401) بیش از 550 بیمار پذیرش و خدمات دریافت نمودند.
وی افزود آخرین روزهای سال 1401 با بیان اینکه همواره مهترین اولویت کاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی برای کسب رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی است اظهار داشت: در سال 1401 با تلاش شبانه روزی همه همکاران مدیریت درمان استان توانستیم بیمارستان شهید املاکی کومله را که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت به اتمام رسانده و تجهیز نماییم. این بیمارستان از افتتاح تا به امروز (29 اسفند) به بیش 550 بیمار مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه نموده است و در ایام تعطیلات نوروزی هم آماده پذیرش بیماران و مراجعه کنندگان است.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت توانست در پایان سال 1401 با پشتکار و سعی همکاران در ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی درجه یک ارزشیبای خود را حفظ نماید گفت: در این بیمارستان در سال 1401 نزدیک به 10 هزار عمل جراحی انجام شده است.
دکتر حسین ابراهیمی افزود: طبق نظرسنجی های که توسط ستاد سازمان از طریق سامانه مکانیزه CRM از تمام مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور انجام می شود مدیریت درمان استان گیلان در9 ماهه اول 1401 توانست با کسب 90 درصد رضایتمندی در بخش بستری بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و کسب 85 درصد رضایتمندی در خدمات سرپایی 15 مرکزدرمانی در سراسر استان به عنوان یکی از استانهای پیشرو مطرح باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سال 1401 توانست برای دو فصل متوالی با21 پله صعود نسبت به سال 1400در ارزیابی های سازمان از مدیریت های درمان تامین اجتماعی کشور رتبه نخست را کسب نماید. این ارزیابی هایی که از سوی ستاد مرکزسازمان تامین اجتماعی بعمل می آید بسیار متنوع و همه بخش های مدیریت درمان ها و مراکز درمانی تحت پوشش مثل معاونت خرید راهبردی ، استقرار فرایند نسخه الکترونیک ، اقدامات مراکز درمانی ، کسب رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی ، معاونت توسعه ومنابع انسانی ، فعالیتهای فرهنگی و... را شامل می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار